Nowa mapa Spookytown
0
1 postów
Napisano 13 Mar 19:33
Stworzyłem mapę o klimacie halloweenowym. Textury i detale na mapie są proste co daje dużą ilość fpsów. Mapa jest duża lecz jednocześnie nie za duża. Spokojnie może na niej pomieścić do 48 graczy. Mapa ma 7 punktów kontrolnych. Na spawnie każda z drużyn ma respawniące się zaklęcie do podniesienia co 10 sek. Mapa jest wyspą otocząną dookoła lawą która zabija. Każda z klas ma dużo taktyk do realizowania na mapie. Scout może skakać po licznych budynkach i balkonach lub deskach. Jego mobilność pozwala mu atakować ciekawymi flankami. Żołnierz może robić super daleki skok z wody przy spawnie albo ciekawie odbijać się od murków po drugiej stronie spawnów. Poza tym może skakać po różnych ciekawych budynkach. Pyro ma sieć bezpiecznych tuneli prowadzących do środkowego punktu. Na bliskich dystansach może tam dominować rozgrywkę. Demoman może bardzo szybko przemieszczać się po mapie sticky jumperem. Jest parę apteczek które może używać do leczenia się ażeby potem móc wrócić do walki. Po za tym jest parę miejsc do robienia trimpów na tarczy. Heavy powinien trzymać się raczej w sieci tuneli podziemnych tam gdzie pyro. Jest jednak jump pad który umożliwa mu szybkie wskoczenie na wieżę środkową. Poza tym heavy może robić dyniowe skoki. Jako jedyny może przetrwać skok i dynia wyrzuci go daleko na drugą stronę mapy. Inżynier pełni dość istotną rolę. Jego teleporty przyspieszają atak na bazę przeciwnika (ponieważ nie ma spawnów przesuwanych do przodu po przejęciu punktów). Jest również wiele ciekawych miejsc gdzie inżynier może zbudować naprawdę solidną bazę. Medyk jak to medyk. Ubery, kryty wiadomo mocne jak zawsze. Mapa ma wiele budynków pod którymi medyk może się schować w razie ataku z powietrza. Myślę że balans pomiędzy bezpieczeństwem medyka a możliwością zabicia go jest zachowany. Snajper ma również mega radochę na tej mapie. Dzięki drabinkom w strategicznych miejscach może wejść na ciekawe budynki. Myślę że nie będzie on zbyt op bo mapa oferuje wiele alternatywnych ścieżek żeby go ominąć. Na koniec szpieg. Myślę że on będzie tu się bawił fenomenalnie. Liczne drabinki do wspinania i ataku z góry. Dużo schodów do trickstabów. Wystarczająca ilość ammo i hp do przemierzania mapy. I co najważniejsze wiele miejsc do bezpiecznego decloaku. Szpieg na tej mapie mocno kontruje snajpera. A to jest ważne. Bardzo proszę o pobranie mojej mapy z warsztatu i obejrzenie jej. Naprawdę starałem się robiąc tą mapę. Mam spore doświadczenie z Team Fortress 2. Myślę że rozgrywka na tej mapie będzie mogła dać graczom (wszystkim klasom) olbrzymią frajdę której nie doświadczyli nigdy na żadnej innej mapie. Pozdrawiam :)Link do mapy ---> https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=3174596831Po zasubskybowaniu (pobraniu) mapy to wpisać w konsoli ---> map workshop/3174596831