Punisher ツ
43
105 postów
Profil Steam [STEAM_0:1:556522526]: steamcommunity.com/profiles/76561199073310781
Napisano 06 Sep 18:04 w temacie Podanie na administratora serwera: Boss
Często go ostatnio widuje na serwerze i naprawdę miło się z nim gra. Porządny człowiek. Jestem na TAK.P.S. zawsze mówi dzień dobry na klatce B)
Napisano 20 Aug 01:18 w temacie [SAXTON HALE] Propozycja nerfa pewnego bossa
Co do Hitlera to nie jest on wybitny jakoś. Ten uber trwa może z kilka sekund i graczom nie robi to różnicy. Z tego co zauważyłem mało kto wygrywał hitlerem. "Dobry gracz da sobie radę najgorszym syfem" nie do końca. Hitlera bym zostawił jak jest Bionic commando według mnie powinien mieć z powrotem rakietnicę ale ze zmniejszonymi obrażeniami. Wtedy będzie okej bo szczerze mówiąc strzelba do niego nie pasuje według mnie.
Napisano 20 Aug 01:15 w temacie nerf rage snipera na vsh
Też jestem na tak. Dużo graczy "narzeka" na obrażenia od smg. Snajperka to luz ale sam PM w rękach dobrego gracza jest w stanie zdziałać więcej niż sam rage, co jest trochę nie okej. W skrócie na tak
Napisano 14 Feb 13:44 w temacie Propozycje dodania nowych 5 bossów na VSH
Wszystkie wymienione powyżej bossy według mnie odświeżą grę na serwerze VSH. W szczególności duo Daft Punk które będzie fajną odmianą gdyż zazwyczaj boss jest solo a nie duo, nie licząc oczywiście bossów które respią miniony ( Skeleton King, Mario i Puro ).Nie znam ostatniego bossa więc na jego temat się zbytnio nie wypowiem ale według mnie jest za mało bossów robionych pod szpiega więc fajnie byłoby zobaczyć jakieś nowe. Jeśli chodzi o Painis Cupcake to jego kolor czerwony może być mylący dla graczy więc sugeruje danie mu albo zmieszanych kolorów niebieskiego i czerwonego albo jakieś specyficzne dodatki żeby wyróżniał się i nie stanowił problemu dla graczy mylących się.Do reszty nie mam żadnego "ale" więc myślę, że to na tyle. Co do wpisu niko, mapy też by się przydały. Dałem propozycję i czekam na odpowiedź Czeepela, ewentualnie wyślę mu na PV na Discordzie lub Steamie i może coś się zmieni. Musimy być cierpliwi. Trzymam kciuki aby te bossy zostały dodane, pozdrawiam cieplutko z rodzinką Punisher.
Napisano 14 Feb 12:06 w temacie Zrobienie czegoś z mapą VSH_SKYHIGH_RESORT_B8
Dodatkowo mogę powiedzieć, że to samo można zrobić na platformach z drewnem oraz na szkle w budynku na środku mapy. Nie jest to tak upierdliwe jak na balonie ale działa na tej samej zasadzie. Skoro w balonie nie da się budować to też nie powinno dać się budować na nim ( z logicznego punktu widzenia ). Jeśli niestety nie byłoby to możliwe to można ją zamienić na według mnie 2fortdesk gdyż ta mapa jest basic i nie ma żadnych bugów itp.
Napisano 04 Feb 11:00 (edytowany) w temacie Pomysł małych patchów na serwerze VSH
Usunięcie nie jest też złym pomysłem ale zobaczymy jak Czepeel postanowi finalnie. Co do pyro, przyznam, że jestem tego samego zdania. Przydałby się większy cooldown i zablokowanie dostawania ammo do miotacza ognia z dispenserów. Wtedy działało by to tak samo jak gruby z tomisławem.
Napisano 04 Feb 10:05 (edytowany) w temacie Pomysł małych patchów na serwerze VSH
Siema. Dzisiaj mam kolejną propozycję a mianowicie propozycję dotyczące klas, map oraz bossów.1. PYRO Jak wiemy klasa ta jest najbardziej znana z taktyki s+m2 albo w+m2 jak kto woli, chodzi o to, że pyro nie robi zbyt dużych obrażeń a jedynie odbija bossa airblastem. Czasami nawet we własnych członków drużyny i utrudnia tym grę innym graczom. Moją propozycją na oszczędzenie nerwów graczom jest zwiększenie kosztu airblastu z bazowej 20 na 30 lub 40 i nieco zwiększyć cooldown airblastu na np. ten ze smoczej furii.2. MEDICTutaj krótko ale i tak sądzę, że trzeba to naprawić. Będąc medykiem jeśli zginiemy to po przejściu do obserwujących nadal mamy czas i po 60 sekundach możemy się odrodzić co według mnie nie powinno działać w ten sposób ponieważ jest to bez sensu. 3. MAPYW tej sekcji wdrążyłbym w życie mapy które wymieniłem w poprzedniej propozycji. A tak poza tym zamieniłbym na kilku mapach wielkość apteczek oraz paczek z amunicją. Przykładami takich map są : - vsh_military_area_b1- vsh_skyhigh_resort_b1Na military można dać apteczki z jej przerobionej wersji do której podam link pod koniec propozycji. A na skyhigh w wieży po lewo od spawna red usunąć ammo na pudłach i zostawić 4 małe na 1 piętrze a na 2 z jednej strony duża apteczka a z drugiej duże ammo.Przy punkcie kontrolnym zamiast dużych amunicji i apteczek, zamienić na średnie i myślę, że to wystarczy. W budynku przy spawnie bossa usunąć ammo na rogach budynku ( chodzi mi o to małe ) a w środku dać 2 średnie paczki z amunicją i jedną dużą apteczkę. Zostaje nam pokój z tak zwanym bałwanem który teleportuje nas na antenę. Jak wiemy jest tam ammo duże jeżeli się nie mylę. Tak czy siak dodałbym tam 4 małe paczki z amunicją, dwie po lewo i dwie po prawo. 4. BOSSJak wiemy ostatnio wszedł dość fajny update do bossów który moim zdaniem polepszył grywalność nimi, ale to nie wszystko. Sentry man jak wiemy respi swoje działko obok siebie, lecz przez to dużo osób blokuje się w tym działku, boss nie może ich trafić przez blokujące go działko. Jakby tego było mało mapy na których są jump-pady nie działają gdy sentry man ( blokuje się chwile po wybiciu ) gdy ma działko zrespione. Dlatego też sugeruje o zrobienie rage'a który będzie działał w następujący sposób. Boss będzie respił jedno dużo sentry które będzie miało np. 500 hp i samo się niszczyło po 5-10 sekundach. W ten sposób myślę, że boss nie będzie tak hejtowany. A tak prawie na koniec można dodać efekt quick-fixa na każdego boss'a, bez leczenie ( rage ) żeby pyro nie mogły go airblastować.I to w sumie wszystko jak na razieJeśli masz jakiś inny błąd lub coś co można zmienić to udziel się ale podaj sensowne argumenty.Pozdrawiam cieplutko z rodzinką. Punisher
Napisano 02 Feb 11:18 w temacie Małe zmiany map na serwerze VSH
Z tego pamiętam to 2fortdesk był też na Brygadzie ale został usunięty. Myślę, że mógłby być też dodany z powrotem bo jednak przydałoby się trochę nowych fajnych map na saxtonie. Trzymajmy kciuki a może tak się stanie.
Napisano 02 Feb 09:35 (edytowany) w temacie Małe zmiany map na serwerze VSH
Witam. Przychodzę do was dzisiaj z propozycją zamiany kilku map na serwerze boss, ze względu na to, że dużo graczy nie pała już do nich miłością i pomyślałem, że znajdę fajne zamienniki.1. vsh_weapons_depot ( Minecraft )Na tej mapie są jak wiemy zaklęcia których używa na spokojnie 75% graczy. Nie jest to zbytnio denerwujące ale jednak jak 5 graczy na raz nawala w bossa zaklęciami to jednak może siąść psycha, do tego boss ginie po pewnym czasie 4-5 minut poprzez jakiś bug na mapie. I wisienka na torcie, zazwyczaj na tej mapie każdy wpisuje od razu !rtv żeby ją zmienić. Pierwszy zamiennik : https://gamebanana.com/mods/74226 (jest to oryginalna wersja tej mapy i myślę, że będzie o wiele lepsza niż aktualna)Drugi zamiennik : https://gamebanana.com/mods/74021 2. vsh_minecraft_2014_bg_v2 To samo można powiedzieć jak o weapon depot, w tym przypadku dużo osób wpisuje od razu !rtv i również gracze nie pałają do niej miłością. Pierwszy zamiennik : https://gamebanana.com/mods/74075 Drugi zamiennik : https://gamebanana.com/mods/74087 3. vsh_turtleshell_pond Pierwszym i według mnie najgorszą rzeczą na tej mapie są spadki FPS poprzez jej wielkość. Pytałem się graczy i większość ma spadki. Dla przykładu na innych mapach FPS'y graniczą pomiędzy 100-200, a na tej mapie niektórzy mają zaledwie 100 chyba, że jest dużo graczy to wtedy jest to około 60-80, czasami poniżej tego. Również mogę dodać zasadę !rtv po zmianie mapy (jeśli aktualną mapą jest właśnie ww).Pierwszy zamiennik : https://gamebanana.com/mods/73891Drugi zamiennik : https://gamebanana.com/mods/73982Jeśli jeszcze masz jakiś pomysł co do map które można zamienić to śmiało daj swój pomysł i argumenty. Mam nadzieję, że moja propozycja zostanie rozpatrzona pozytywnie. Pozdrawiam cieplutko z rodzinką Punisher.
Napisano 28 Jan 17:53 w temacie Propozycja Patch Notów na vsh + nowy boss
Zaczynając od początku, rycerz. Według mnie pomysły tu podane poprawią rozgrywkę nim i gracze nie będą tak narzekali, że jest słaby itd.Idąc dalej, Puro, ten boss spotkał się już z falą hejtu i też przydałyby się zmiany. Według mnie catch genjego będzie o wiele lepszy niż push który i tak zbytnio dobry nie jest. A sam DMG mógłbym wynosić według mnie tyle ile bije helen czy sexually spy.Co do Wight pomysł jak najbardziej też na +.Co do Stalina nie ma co dodać, też spoko pomysł. Mleko Jana Pawła tak naprawdę jest bezużyteczne, boss po zabiciu dostaję mało HP więc myślę, że 1000 HP będzie na styk. Demoboom jest wręcz niszczony bez ubera, inżynierzy z krótkim spięciem są jednych z lepszych kontr co też denerwuje tak samo jak pyro. Pomysł z bombą i anty air-blastem jest też dobry i fajnie by było jakby wszedł w życie. Thief sam w sobie jest denerwujący głównie przez to, że zabiera ammo. Ale jednak fajnie by było jakby ten boss robił coś więcej niż tylko denerwował. Jego kamuflaż też nie jest zbyt dobry i no działka go wykrywają co utrudnia grę nim. Te zmiany myślę, że polepszyłyby grywalność tym bossem.Co do nowego bossa jestem na tak, znam ich i będzie to fajna nowość na serwerze boss, do umiejętności na razie nic nie mówię i czekam na wygląd ich w praktyce na serwerze. Podsumowując wszystkie zmiany ww. będą według mnie na + i gracze będą z nich zadowoleni.