Profil użytkownika kapsel
kapsel
1
8 postów
Napisano 30 Oct 17:35 w temacie Mapa cp orange
Poker - dzięki za opnie. Postaram się w najbliższym czasie (może jutro) popracować nad tym. Mapka ogólnie była robiona na inny serwer, a tam inne gusty i upodobania. Pozmieniam co trzeba. Większość rzeczy to raczej 0 1, więc nie będzie problemu, a co do apteczek, to poustawiam je tak jak na bodajże cp orange x7. Emblematy też wylądują na kilku ścianach.Scoobany - też dzięki za twoje zdanie. Fajny pomysł z tą rotacją. Przykładowe mapy orange to może x5 (moja wersja po poprawkach) i x7, a pracuję też nad pewnego rodzaju projektem, który uczyni dach nad bazami taktyczną możliwością na podejście przeciwnika podczas gdy przejmuje ostatni punkt, ale na razie nic więcej. Co do tekstur i kolorów na mapie, to zgadzam się, ale mapa z założenia ma przypominać niedokończoną, przez co chodzi dobrze na każdym komputerze. Tekstur raczej nie pozminiam (chyba, że coś wymyślę ;), ale pobawię się oświetleniem, by w zależności od połowy mapy (red, blu) tonacja pasowała do drużyny, doda troszkę klimaciku.Podsumowując - biorę się za apteczki i kosmetykę, a co do dachu, lub tunelu, może jakaś ankieta na serwerze orange...?



Napisano 28 Oct 17:23 (edytowany) w temacie Mapa cp orange
Oto moja zmienione wersja mapy cp_orange_x5 z poniższymi zmianami:-brak tunelu-brak dachu na wieży-brak możliwości wejścia do bazy przeciwnika-dodana skrzynka przy wejściu do bazy, by ułatwić wejście z powrotem-zmienione schody obok bazy-skrzynki odnawiające w bazach działają gdy się na nie wskoczy-gracze nie giną już podczas zmiany klasy na spawnie-poprawione tekstury-poprawione oświetlenieStworzyłem ją na inny serwer orange, ale postanowiłem dodać ją także tu. Na życzenie administracji mogę dodać na ścianie jakiś emblemat sieci BrygadaGraczy, apteczki, skrzynki ammo i inne poprawki.https://drive.google.com/file/d/16tlbeHxAl0otCi-5dVnYSkHf4xe_7lcS/view



Napisano 27 Jun 23:10 (edytowany) w temacie Nowa mapa AWP
Jestem na etapie dodawania propów i teksturowania. Potrzebuję odpowiedzi na parę pytań, niekoniecznie od administracji. Oto one:1) Skrzynie i inne przeszkody mają być: przebijalne, nieprzebijalne, różnie (oczywiscie chodzi o penetrację pociskami)2) Setting mapy (realia, typy tekstur): dust (piasek jasno) / cobblestone (kamienie, kostka) / infenro (cegła, trawa)3) Podłoże: trawa / piasek / kostka4) Centrum mapy (coś unikalnego dla may): woda z kładką w poprzek mapy / mostek z przejściem pod spodem (coś jakby awp_india) / wieża lub dwie / brak tzn. inne przeszkody na środku / inne5) Plan jest taki by po bokach mapy ustawić dwie kładki z wejściami na spawnach, mam to już nawet gotowe. Ma zostać?: tak / niehttps://imgur.com/gallery/6HbE6Ou - podgląd6) Dodatki np. kępy trawy, nierówny teren: tak / nie7) Jednostki CT i TT np. SWAT, Leet Crew:Warto zwrócić uwagę, że niektóre zmiany mogą zmienić ilość FPS na mapie i widoczność przeciwników.Co do grywalności, nie testowałem tej mapy z innymi, ale też nie nadaje się ona na serwer (wielkość). Tworzę tą mapę praktycznie od zera, a to jak wyjdzie zależy także od opinii innych graczy pod takimi postami jak ten.



Napisano 27 Jun 23:08 (edytowany) w temacie Serwer [AWP]
myślę że ciekawy pomysł zapodał kolega



Napisano 26 Jun 13:07 w temacie Nowa mapa AWP
Tworzenie zaawansowanych map nie jest dla mnie przyjemnością. I chyba nie byłoby w tym nic dobrego ze względu na właśnie ilość FPS. Największym detalem na mojej mapie będą schody i to chyba wystarczy ;)



Napisano 26 Jun 12:16 w temacie Nowa mapa AWP
WitamOstatnio mam okazję dużo pracować w CSGO SDK i tworzę mapy w hammerze. Jednym z moich projektów jest mapa typu aim/awp dostępna na steam workshop. Podaję jej link. Zdaję sobie sprawę, że jak na razie mapka na 6 osób ale jestem w trakcie tworzenia jej wariacji dla 30 graczy. To tylko wersja podglądowa pokazująca moje możliwości.https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1418661719 kolekcja w ktorej znajduje sie mapa i jej wariacjehttps://www.youtube.com/channel/UC7kJWbsvao83PEkSchp4VVw?view_as=subscriber kanał na którym dokumentuję zmianyP.S. cierpliwości :)



Napisano 24 Jun 18:27 w temacie Facestab fix: wymuszony config sieciowy
Facestab to irytujący bug, który uprzykrza życie wielu graczom. Sam napotkałem się na wielu facestabberów. Dlatego sugeruję dodanie na wszystkie serwery Team Fortress 2 wymuszonego configu internetowego (komendy cl_interp, rate itp.). To rozwiązanie znalazło zastosowanie na wielu serwerach na silniku Source i GoldSouce, a w szczególności na serwerach Half-Life i Counter-Strike. Dodatkowo jeżeli jakiś gracz miałby problemy z łączem i wspomniane komendy miałyby mu służyć pomocą, dobrym dodatkiem była by możliwość wyboru przez menu w grze (po lewej stronie, jak np. przy komendzie !taunt) jednego z kilku konfiguracji z różnymi kombinacjami i wartościami w zależności od preferencji użytkownika.



Napisano 22 Jun 13:04 w temacie Cześć! Moja mapka
Hej jestem Wojtek. Dużo gram na serwie 2fort, ale pracuję też w CS:GO SDK. Ostatnio na live zrobiłem mapkę awp. Przetestujcie ją z kolegami ;)https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1418661719mój profilhttps://steamcommunity.com/id/niedostaniesz/Podzielcie się uwagami ;)