Propozycja zmiany rakietowego skoczka (BOSS)
lechupw
7
19 postów
Napisano 10 Jun 10:55 (edytowany)
Moja propozycja na temat rakietowego skoczka była by taka aby ta broń udzielała troche także marketerów od zwykłych żołnierzy oraz dodałą troche większej specyficznej mobilności dla żołnieżaAle żeby nie było aby na tej broni tylko uciekać zaproponuje kilka minusów używania jej Broń mogła by mieć jak aktualnie tylko 2 magazynku ewentualnie 3 szybkość przeładowania byłaby wyzdłużona aby taka osoba cały czas nie była w stanie uciekać (gdzieś wolniejsze przeładowanie o 30%Szybciej by chowało by się to broń o 30%Dodanie atrybutu +100% siły obrażen własnych id atrybutu to 58 z tego co wiem (to jest według mnie lepsza wersja niż redukcja siły odpychania od obrażeń )Ogólnie broń by była używana głownie do mobilności (takie jakie głownie miało na początku za zadanie ) ale mogła by być rzadziej używana do atakowania bossa (gdy np kampi)Według mnie w np marketach jest pewien stosunek dmg / mobilność że im wiekszy dmg tym mniejsza mobilnośc i na odwrotNawet było tak że dużo soldów brało wyrzutnie wolności bo była najbardziej mobilną bazuką wtedy potem ją znefriono i teraz wiekszość koszysta z ataku powietrznego i ten cykl bedzie tak trwać dopóki się tego nie oddzieliAktualnie rakietowy skoczek bierą najczęsciej wtedy gdy na mapie nie ma prawie wgl ammoPodsumowanie atrybutów-25% lub - 50% pojemności magazynka-30 % czasu przeładowania-30% czasu zmiany broni+100% siły obrażeń własnych (reszta może być jak wczesniej oprócz szybkości przeładowania )Jeżeli ma ktoś zastrzeżenia niech dopisze swoje opinie na ten temat
Jebola-5
3
23 postów
Napisano 10 Jun 11:08
jest git
+1 za post
Paulina
81
334 postów
Napisano 10 Jun 11:40
Uważam, że te zmiany które już są, są w porządku.
+1 za post
Jebola-5
3
23 postów
Napisano 10 Jun 16:28
masz rację są w porządku ale mogą być lepsze |☯‿‿☯|