nerf siła na tury na 100% crit
2
14 postów
Napisano 21 Jul 01:47
ok zaczynając od początku i wypowiedzi kuby na temat tego serwera pod postem po poniżej (nerf smg 100%crit) to prawda zabawa jest śmieszna jeśli nie jakiś skałt zadaje około co 2 sek (1,9sek) około 400 dmg (388) więc ma około 200 dps więc kończąc wypowiedź podchodzi se skałt trzyma m1 po 0,315 sek nie ma demo z pełtym hp z prawie zatoiczi i czy to jest śmieszne kuba!?
34
167 postów
Napisano 21 Jul 01:52
Tury wyginęły, nikt już do nich nie strzela.
+2 za post
16
55 postów
Napisano 21 Jul 01:57
;-; po co nerfić siłę natury, po prostu nie biegnij na pałę demoknightem na strzelbę/coś co strzela śrutem ;-; i to wszystko.
20
87 postów
Napisano 21 Jul 08:51
To ja powiem tylko tyle, że demoknightem trzeba umieć grać ;-;
+1 za post
3
13 postów
Napisano 21 Jul 11:11
Nie wiem czy jest sens nerfić siłę natury. Jest "dobra" na blisko-średni dystans, a na dalszy dystans nie jest jakoś szczególnie mocna :PWystarczy, że nie podbiegasz do takiego scouta z siłą natury na blisko ;D
9
9 postów
Napisano 21 Jul 14:26
Just dont get hit ez
+3 za post