rework bossów
81
175 postów
Napisano 2021-06-09 17:51 (edytowany)
Cześć tu są moje propozycje, które mogą poprawić słabszych bossów- Demoboom - zmiana umiejętności: boss dostaje stock granatnik, który działa jak granatnik na 10x. Boss dostaje 3 pociski za żywego redzmiana rage - boss dostaje 2 sticki z obecnej umiejętności oraz wyrzuca w losowych kierunkach granaty ze stockowego granatnika, które miałyby normalny dmg (rage działa na takiej samej zasadzie jak rage og bossa "easter bunny")Mele - zwiekszyć sybkość ataku do szybkości ataku butelki- Jan Paweł - zmiana umiejętności - zamiast kuszy boss dostaje 1 wściekłe mleko czyli "wodę święconą" za 4 żywych graczy red, mleko spowalniałoby graczy ale efekt trwałby od 2 do 3/4 sekundzmiana rage - zwiększenie ilości bełtów za jednego gracza do 4 (za jednego gracza są chyba 3 bełty) - thief - zmiana uiejętności - boss staje się niewidzialny na 5 sekund i dostaje speedboostazmiana rage - boss zabiera graczą 3/4 amunicji a sam dostaje ubera na 5 sekund i rewolwer z 1,5 x dmg, dostaje 1 nabój za 2/3 żywych red- duke nukem - zmiana umiejętności - do jego obecnej umiejętności dodać lekki dmg resistance oraz odporność na knockback- stalin - zmiana umiejętności - rakiet spadających z nieba podążają za bossem oraz do tej umiejętności dodać 5 rakiet, które są wypuszczane w losowych kierunkach boss - zwiększyć prędkość poruszania się- sandman - zmiana umiejętności - działanie piłeczek takie samo jak rage'u ale bez uberazmiana rage - zmiana piłeczek sandmana na bombki z pakującego zabójcy - gangplank - zmiana rage - przywrócenie starego ragea alez mniejszym zasięgiem eksplozjizmiana umiejętności - boss dostaje speedboost oraz działo nawalone z jednym pociskiem, który będzie służył bossowi jako dodatkowy sposób na przemieszczanie się po mapie (działo nie zadaje obrażeń) lub dostaje pocisk, który przy trafieniu (direct hitem bądź eksplozją) wyrzuca graczy w sposób podobny jak f2p soldier oraz ich ogłusza- rycerz- Zmiana umiejętnośc - zamienić efekt zaszczepiacza na dmg resistance od wsparcia batalionu i dać bossowi knockback resistance
+1 za post
25
36 postów
Napisano 2021-06-09 18:12
Super
32
120 postów
Napisano 2021-07-10 11:11
Na tak.
28
119 postów
Napisano 2021-08-06 09:30
Zawsze jest też taka opcja :)Demoboom- zmienienie rage'a z obecnego na to aby wyrzucał przed siebie sporo pocisków z granatnika- dodanie więcej pocisków do drugiego ataku (gdy są 4 osoby to ma 1 pocisk) oraz zwiększenie mu delikatnie splasha- poprawienie delikatnie prędkości Gangplank- zwiększenie obrażeń granatnika rage'a aby zadawał 125 obrażeń Saxton- zmienienie drugiego ataku na wyrzutnie rakiet z jedą rakietą w magazynku. Rakieta zadawałaby 50-90 i leciałaby z prędkością wyrzutni wolności. Saxton miałby 5 takich rakiet- poprawienie delikatnie prędkościStalin-Zwiększenie obrażeń na minigunie (coś jak dmg mosiężnej bestii)-Szybsze poruszanie się z rozkręconym minigunie (nie przesadzić z tym)Papież-Zmienienie drugiego ataku z obecnego na krzyż którym będzie rzucać papież w niewiernych (będzie to działać jak w cyklopie)-Zwiększenie obrażeń archimedesów Duke Nuken-Zwiększenie prędkości -Przedłużenie czasu drugiego ataku