Propozycja Patch Notów na vsh + nowy boss
141
254 postów
Napisano 2022-01-28 16:21 (edytowany)
W tym wątku pragnę zaproponować zmiany dotyczące niektórych bossów.
Rycerz
Rycerz - jest jednym z niewielu bossów które według mnie przydałoby się polepszyć.Normalnie na jego secondary otrzymujemy odporności na obrażenia od pocisków/wybuchów/ognia.Oraz na rage otrzymuje ubera z większym DMG i powiększonym zasięgiem.
Proponowane Zmiany:
Rycerz na secondary mógłby otrzymać anty airblast łącznie z napisanymi wcześniej odpornościami. < Wydaje się dla ciebie zbyt potężne? zmniejszmy w takim razie czas trwania tych odporności. np o x sekund (nie wiem ile normalnie trwają te odporności)Na jego rage uber zostanie, lecz powiększony zasięg i DMG zastąpimy wypuszczeniem młodszych rycerzy (coś na zasadzie działania skeleton kinga) młodzi rycerze byliby zmniejszeni i ich dmg by wynosił 20, gdzie attack speed byłby u nich jak u scouta. Również DMG wchodzący w nich byłby powiększony.
Puro
Puro - Wiele graczy narzeka na jego DMG że nie mogą na jednego hita zabić scouta oraz modlą się aby nie otrzymać możliwości nim zagrania w nowej rundzie.
Proponowane Zmiany:
Jeżeli kogoś trafimy z broni melee Puro to nakładamy na gracza efekt spowolnienia na 5 sekund.Zamienić E (dash) Puro na PPM Genjiego
Wight
Wight - Podobnie jak Puro lecz ma większą możliwość zabicia kogoś przez swoje przestraszenie.
Proponowane Zmiany:
Te umiejętności co są związane z postawieniem teleportu proponuje zastąpić je teleportacją w dane miejsce gdzie patrzymy naszym cursorem.
Stalin
Stalin - Łatwo uniknąć jego ataków lecz ciężej podejść do niego.
Proponowane Zmiany:
Usunąć tą flare którą stawiamy po użyciu E (Artylerii) ponieważ łatwo uniknąć tego.Szybsze spadanie rakiet z artylerii.Zmniejszenie całkowitego DMG z naboi które się wystrzeliwują z Miniguna (Rage) natomiast zwiększyć obrażenia z rakiet które też z niego wylatują.
Jan Paweł
Jan Paweł - Tak naprawdę jego wściekłe mleko bardziej wywołuje śmiech niż panikę u wrogów.
Proponowane Zmiany:
Gdy ktoś jest oblany wściekłym mlekiem i zginie z rąk Jana Pawła ten przywraca sobie 1000 punktów zdrowia.
Demoboom
Demoboom - Jest jednym z dwóch bossów który nie posiada ubera, przez co łatwo go zabić.
Proponowane Zmiany:
Po zabiciu gracza otrzymujemy 5 amunicji do granatnika. (Może się stackować)Zmienić kompletnie rage na to że po użyciu Demoboom podkłada bombę (tą z mvm) która wybucha po x sekundach i zadaje ogromny spalsh DMG, no i oczywiście otrzymuje ubera po użyciu rage.
Thief
Thief - Jego przebranie nie działa w pełni
Proponowane Zmiany:
Po skończeniu niewidzialności z jego secondary, wrogie sentry i tak mogą do nas strzelać przez co łatwo nas rozpoznać. Jeżeli nie da się tego naprawić to proponuje aby po użyciu tej umiejętności mógł zniszczyć/wyłączyć wszystkie sentry które są na mapie.Zwiększyć do 10 amunicję którą dostajemy po użyciu rage.
Freddy Krueger
Freddy Krueger - Nie posiada ubera
Proponowane Zmiany:
Danie ubera Freddyemu gdy ten używa rage+ nowy boss Opisanie całokształtu jest tutaj ---> https://brygadagraczy.pl/thread.php?id=2425&title=Nowy-boss-na-Saxton-Hale
+1 za post
43
105 postów
Napisano 2022-01-28 17:53
Zaczynając od początku, rycerz. Według mnie pomysły tu podane poprawią rozgrywkę nim i gracze nie będą tak narzekali, że jest słaby itd.Idąc dalej, Puro, ten boss spotkał się już z falą hejtu i też przydałyby się zmiany. Według mnie catch genjego będzie o wiele lepszy niż push który i tak zbytnio dobry nie jest. A sam DMG mógłbym wynosić według mnie tyle ile bije helen czy sexually spy.Co do Wight pomysł jak najbardziej też na +.Co do Stalina nie ma co dodać, też spoko pomysł. Mleko Jana Pawła tak naprawdę jest bezużyteczne, boss po zabiciu dostaję mało HP więc myślę, że 1000 HP będzie na styk. Demoboom jest wręcz niszczony bez ubera, inżynierzy z krótkim spięciem są jednych z lepszych kontr co też denerwuje tak samo jak pyro. Pomysł z bombą i anty air-blastem jest też dobry i fajnie by było jakby wszedł w życie. Thief sam w sobie jest denerwujący głównie przez to, że zabiera ammo. Ale jednak fajnie by było jakby ten boss robił coś więcej niż tylko denerwował. Jego kamuflaż też nie jest zbyt dobry i no działka go wykrywają co utrudnia grę nim. Te zmiany myślę, że polepszyłyby grywalność tym bossem.Co do nowego bossa jestem na tak, znam ich i będzie to fajna nowość na serwerze boss, do umiejętności na razie nic nie mówię i czekam na wygląd ich w praktyce na serwerze. Podsumowując wszystkie zmiany ww. będą według mnie na + i gracze będą z nich zadowoleni.
977
2366 postów
Napisano 2022-01-28 19:55 (edytowany)
Wprowadziłem zmiany, które były w miare proste do implementacji z powodu małej ilości czasu.Rycerz:* Long Attack: +6s speed buff* Knight Shield: +4s odporności na działkaPuro:* Obrażenia: 1.5x -> 2.0x* Puros: 100s -> 80s, +6s speed buff* Push: 40s -> 30sWight:* Use Teleport: +2s niewidzialności* Wight Scare: +6s odporności na działka, spowolnienie 0.3x -> 0.5xStalin:* Artillery: usunięto efekt flary, prędkość rakiet 850 -> 1400Jan Paweł:* Pope Milk: po zabiciu z efektem +600HPDemoboom:* Pipe Boom: +5s ubera, +5s odporności na działkaThief:* Disguise: +8s odporności na działkaFreddy Krueger:* KruegerTP: +5s ubera
+1 za post