Napisano 2022-02-04 10:05 (edytowany)
Siema. Dzisiaj mam kolejną propozycję a mianowicie propozycję dotyczące klas, map oraz bossów.1. PYRO Jak wiemy klasa ta jest najbardziej znana z taktyki s+m2 albo w+m2 jak kto woli, chodzi o to, że pyro nie robi zbyt dużych obrażeń a jedynie odbija bossa airblastem. Czasami nawet we własnych członków drużyny i utrudnia tym grę innym graczom. Moją propozycją na oszczędzenie nerwów graczom jest zwiększenie kosztu airblastu z bazowej 20 na 30 lub 40 i nieco zwiększyć cooldown airblastu na np. ten ze smoczej furii.2. MEDICTutaj krótko ale i tak sądzę, że trzeba to naprawić. Będąc medykiem jeśli zginiemy to po przejściu do obserwujących nadal mamy czas i po 60 sekundach możemy się odrodzić co według mnie nie powinno działać w ten sposób ponieważ jest to bez sensu. 3. MAPYW tej sekcji wdrążyłbym w życie mapy które wymieniłem w poprzedniej propozycji. A tak poza tym zamieniłbym na kilku mapach wielkość apteczek oraz paczek z amunicją. Przykładami takich map są : - vsh_military_area_b1- vsh_skyhigh_resort_b1Na military można dać apteczki z jej przerobionej wersji do której podam link pod koniec propozycji. A na skyhigh w wieży po lewo od spawna red usunąć ammo na pudłach i zostawić 4 małe na 1 piętrze a na 2 z jednej strony duża apteczka a z drugiej duże ammo.Przy punkcie kontrolnym zamiast dużych amunicji i apteczek, zamienić na średnie i myślę, że to wystarczy. W budynku przy spawnie bossa usunąć ammo na rogach budynku ( chodzi mi o to małe ) a w środku dać 2 średnie paczki z amunicją i jedną dużą apteczkę. Zostaje nam pokój z tak zwanym bałwanem który teleportuje nas na antenę. Jak wiemy jest tam ammo duże jeżeli się nie mylę. Tak czy siak dodałbym tam 4 małe paczki z amunicją, dwie po lewo i dwie po prawo. 4. BOSSJak wiemy ostatnio wszedł dość fajny update do bossów który moim zdaniem polepszył grywalność nimi, ale to nie wszystko. Sentry man jak wiemy respi swoje działko obok siebie, lecz przez to dużo osób blokuje się w tym działku, boss nie może ich trafić przez blokujące go działko. Jakby tego było mało mapy na których są jump-pady nie działają gdy sentry man ( blokuje się chwile po wybiciu ) gdy ma działko zrespione. Dlatego też sugeruje o zrobienie rage'a który będzie działał w następujący sposób. Boss będzie respił jedno dużo sentry które będzie miało np. 500 hp i samo się niszczyło po 5-10 sekundach. W ten sposób myślę, że boss nie będzie tak hejtowany. A tak prawie na koniec można dodać efekt quick-fixa na każdego boss'a, bez leczenie ( rage ) żeby pyro nie mogły go airblastować.I to w sumie wszystko jak na razieJeśli masz jakiś inny błąd lub coś co można zmienić to udziel się ale podaj sensowne argumenty.Pozdrawiam cieplutko z rodzinką. Punisher