Napisano 2022-12-07 15:44
Czesc, mam propozycje o znerfienie afterburna na JB. Aktualnie jest on absurdalny jesli jestes w blu. O 2/3 za mocny. Kazdy bunt konczy sie smiercia jesli blu ma Pyro. Nie wspominajac juz o wardenie pyro.
Napisano 2022-12-08 18:12
Jestem jak najbardziej na takPodczas kiedy afterburn faktycznie może być pomocny, raczej każdy uzna że na jb afterburn jest jedną z najbardziej broken mechanik w grze czy na serwerze, zwłaszcza jeśli trafi ci się połowa blu biegająca pyro na w+m1 co ogranicza jakiekolwiek możliwości buntu praktycznie do zera. Oczywiście o ile afterburn bym zostawił gdyż bez niego pyro nie jest już taką dobrą klasą (+ wtedy nie miałoby sensu granie nim inczej niż wm1 ze względu na brak możliwości grania pyro pod combo) ograniczył czy zmniejszyłbym jego obrażenia lub chociaż skrócił czas trwania afterburna z 10 sekund do np 5, lub wydłużyć czas jego zadawania obrażen z 0,5 sek na 1 sekundę aby mieć jakiekolwiek realne szanse na przeżycie
Napisano 2022-12-09 21:30
Raktuz rozumiem twoja opinie, ale nie mowimy tutaj o zaletach i wadach. Pyro jest mocna klasa, ale jego afterburn jest kompletnie bez sensu na takim trybie jak jb. A co do zdania o apteczkach i wodzie to totalnie odleciales, to nie jest mapa upward. Moze i konczy sie lub nie, to nie zmienia dalej faktu, ze afterburn zasluguje na nerfa. Jesli zabijesz kogos z blu i zostaje ci mniej niz 70hp to giniesz, jestes karany za poprawny bunt bez udzialu zabitego blu.
Napisano 2022-12-14 09:33
Z tym 70 HP to przesadziłeś, nie widzę sensu dalszej konwersacji bo mógłbym ciągnąć to z tobą w nieskończoność, wyżej napisałem ci co ja o tym myślę, wypisze ci to ponownie.Jeżeli zostałeś podpalony w takim stopniu że umarłeś, to chyba nie jest to "poprawny" bunt.Zawsze możesz grać klasa pyro, by ominąć to właśnie podpalenie.Każda klasa ma swoje plusy i minusy a klasa pyro napewno nie może otrzymać miana OP, nie jest mobilna oraz jest mierna na większy dystans, łatwo takiemu uciec, ciężej zabić z mele, logiczne, po to ta klasa służy.Buntując się na samego pyro łatwo jest "ograć" wardena, ta klasa ma prawie same AOE ataki, przez co łatwo się chować za innymi Red i baitowac wardena, by nie mógł cię trafić przez to, że może spalić innego więźnia.Zresztą ten tryb na buncie nie polega, tu chodzi o wygranie życzenia a bunt to rzecz drugorzędną (pomijam, że 50% rund na jb kończy się buntem).