mechanika rakiet na dodgeball [4FUN]
21
127 postów
Napisano 2022-12-26 13:02
Myślałem że możnaby zrobić (zmodyfikować lekko kod) aby rakiety w momencie ich przedłużania aka obkręcania jej wokół siebie lub blokowanie jej za płotem ta najpierw po powiedzmy 10 sekundach (zależy ile jest to ustawione w kodzie, szczerze nie wiem) rakieta zamiast wybuchać drastycznie przyspiesza (pomysł wzięty z serwera BlackWonder i ich trybu dodgeball), a dopiero po następnych (znowu np) 10 sekundach ta wybucha.Drugą moją propozycją (gdzie myślę że większość graczy poprze moje zdanie) jest lekkie zmienienie wizualne rakiety która to jest na ciebie wycelowana. Ostatnio (nie tylko mi) przydarzyło się że jedna rakieta leciała na mnie, a druga na osobę za mną i nie ma w takiej sytuacji szans na odgadnięcie która rakieta jest "twoja" a która rakieta jest wycelowana w kogoś innego. Myslałem nad zrobieniem czegoś w stylu znaczka buntownika na jb, gdzie nad rakietą wycelowaną w ciebie będzie się wyświetlał znaczek dominacji (ofc widziany tylko dla ciebie), o ile wgl coś takiego dałoby się zaprogramować
5
14 postów
Napisano 2022-12-26 16:43
ale serwer działa jak powinien, tylko tobie coś w nim nie pasuje i z góry zarzucasz że każdy popiera twoje zdanie
+1 za post
21
127 postów
Napisano 2022-12-26 23:55
Już płaczesz bo zkrytykowałem twój post day? Weź się ogarnij i nie kopiuj moich wiadomości pod moje posty bo ci się coś nie podoba na co nikt inny wsm nie narzeka