Propozycja Bossa na tryb Saxton Hale - Enrico Pucci (JJBA)
0
2 postów
Napisano 2023-04-10 22:37 (edytowany)
Nazwa proponowanego bossa: Enrico PucciBoss dla pojedynczego graczaModele postaci - Medyk z przyciemnioną skórąBronie - PięściMuzyka podczas obecności bossa - https://www.youtube.com/watch?v=cKlBnjlpLIMWygląd: Medyk noszący Ramses' Regalia, Merc's Muffler w barwie A Deep Commitment to Purple oraz Fireproof Secret Diary. Jeżeli będzie istnieć opcja prosiłbym o przyciemnienie skóry modelu oraz zmienienie koloru włosów na biały. Jeśli nie ma takiej opcji to się żyjeModel - Na podstwie -
Zdolności:
Jako
podstawową broń
Pucci posiada pięści z efektem odrzucenia przeciwnika na odległość 30 metrów. Również podczas noszenia jest trochę szybszy [EDYTOWANE]
Zdolność drugorzędna
to przyspieszenie czasu, które u graczy objawia się znacznym spowolnieniem ich ataków, projectili itp. Ma to imitować to jak szybki jest boss.
Zdolność Rage
- "Reset Wszechświata" powoduje iż wszystkie postacie zostają podniesione na 30 metrów ponad ziemię, po czym zostają gwałtownie przyciągane w miejsce wcześniej wskazane kursorem. Zdolność trwa łącznie 20 sekund. [EDYTOWANE]
Chcę również wskazać że boss posiada mniejszą ilość HP niż reszta, lorowo jest to spowodowane tym jak stand Made In Heaven jest kruchy i łatwy do zniszczenia. Z tego powodu wszystkie zdolności są tak silne aby zrekompensować tą niedogodność.Jeżeli ktoś coś zaproponuje, chętnie to sprawdzę i postaram się usprawnić niedoskonałości*Jeśli przy zdolnościach będą potrzebne elementy Audio - pisać do mnie
EDYCJA ZDOLNOŚCI
v1
Zdolność podstawowa - odpychanie zmniejszone do 12 metrówRage - Gracze zaczynają unosić się w górze bez możliwości poruszania się. Unoszenie trwa 10 minut po czym gracze gwałtownie spadają nie tracąc obrażeń. Kursor nie wpływa już na przyciąganie, które nie istnieje.
8
91 postów
Napisano 2023-04-10 23:05
Jestem na tak Przydał nam się nowy boss do saxton hale (Super Boss)
34
184 postów
Napisano 2023-04-11 00:11
Na
NIE
Jako podstawową broń Pucci posiada pięści z efektem odrzucenia przeciwnika na odległość 30 metrów.
Myślę, że 30 metrów to trochę za dużo imo powinno być max.15
Czemu? Postanówmy, że jesteśmy na mapie 2fort-desk, jesteś tym bossem, stoisz na tym patyku od lodów i jak uderzysz np. takiego snipera to go wypieprzy w pizdu i nic się już nie będzie mogło zrobić z nim. Rage tego bossa też jest zbyt OP, ponieważ 20s to bardzo długo i też "
Po czym zostają gwałtownie przyciągane w miejsce wcześniej wskazane kursorem .
" Tak samo z podstawowym atakiem, ale trochę inaczej. Używasz Rage'a umieszczasz cały RED team np: Nad przepaścią, na samej górze mapy i Rage przestaje działać cały team nie żyję ( oczywiście w tej pierwszej sytuacji kiedy mogliby być nad przepaścią )
+1 za post
0
2 postów
Napisano 2023-04-11 00:57
Dobre spostrzeżenie. A więc tak - jak mówisz atak podstawowy powinien działać na 15 metrów, może nawet na 12.Co do Ragea, nie przemyślałem zbyt tego. Można by było to edytować na podniesienie na czas 10 sekund nieważne gdzie jesteś, po czym gwałtownie spadasz nie tracąc żadnego HP. Zmieniłbym jedynie to, że Boss przez ten czas boss albo skacze wyżej, albo ma niższą grawitację (no chyba że to według mechaniki to samo).Jeszcze raz dziękuję za poprawienie mnie :)
1
1 postów
Napisano 2023-04-14 19:35 (edytowany)
Propozycja na kolejnego bosa "Techno Spy"Broń Meele: Gruba ryba60% zadawanych obrażeń10% prędkości ataku1 umiejetność: "wielki ostrzał" grzechotnik który ma 50 naboi i zadaje 75% obrażeń i c 300% prędkość pocisków i nie zadaje krytycznych obrażeńRage: "brak energii" powoduje że ekran przyciemnia się o 75% na 9 sekund i teleportuje sie do randomowego gracza i na czas przyciemnienia dostaje uberaStrój Boss:- Taktyczny golf- Ulepszenie- Nanokominiarka
+1 za post