Perfectly Balanced as All Things Should be (VSH)
8
43 postów
Napisano 2023-04-29 14:48 (edytowany)
Proponuje aby Markety żołnierza, Headshoty Snajpera i Backstaby zadawały % dmg na podstawie Max HP bossa uważam że było by to bardziej fair, zwłaszcza jeśli na serwerze jest mniej graczy (to znaczy przez większość czasu).Myśle że Miotacze Ognia są mocno przyćmione przez Phlog-a, nie uważam że trzeba go znerfić ale przydałby sie buff dla resztyco naprzykład na zwiększony airblast albo więcej amunicji/obrażniej bazowych, wiem ze znerfili je bo ktoś kiedyś trollował przedłużając gre ale aktualnie nie jest to problemem a jak gra trwa za długo to i tak zabija czerwonych.Przydało by sie zastosowanie dla Steka z bizona choćby memowe. Naprzykład 60% redukcji obrażeń i regeneracja 30hp na sekundePrzy okazji dodam że Ambasador powinien robić większe obrażenia przy strzale w głowe bo aktualnie jest to praktycznie najgorszy rewolwer.Bossy powinny mieć zmniejszony odrzut od wieżyczek z 50% a jeśli to zadużo to zawsze można zwiększyć ich szybkostrzelność.Stalin nie powinien mieć 5 s krytów po zabójstwieBossy nie powinne móc użyć rage 1vs1 przeciwko nie inżynierom poprostu nie fair. W większości przypadków boss ma ponad 25% hp albo ponad połowe i solo rageuje na scouta (boss przejmuje punkt bo tak)
18
22 postów
Napisano 2023-06-10 01:32 (edytowany)
W większości się z tobą zgadzam, lecz jedynie na co zwracam uwagę to:• Buff na miotacz ognia - nie powinien już być robiony, we dług mnie Czepeel dobrze zrobił zwiększając zużycie amunicji przy odpychaniu. (Odpytanie powinno być sytuacyjne, a nie częściej używalne od zwykłego podpalania)• Nowe zastosowania Steka z bizona - podoba mi się ten pomysł, myślę że mogło by się dobrze przyjąć lecz dla mnie statystyki które podałeś są zbyt mocne. Redukcja obrażeń mogła by wynosić 20% a regeneracja zdrowia też powinna być zmniejszona do 10hp/s.• Odrzut od wieżyczek - myślę że jak byś napisał tak z 25% albo 30% to było by spoko.• Rage 1vs1 - rage nie powinien zostawać blokowany przy ostatniej żywej osobie. Bossy powinny mieć od początku aż do końca możliwość użycia mocnego ataku.Jestem "na tak" z twoją propozycją zmian, oraz jestem za tym żeby część pomysłów zostały zmienione na moją wersję którą Ci fajnie rozpisałem :)