Serwer Forty
5
36 postów
Napisano 01 Sie 12:38 (edytowany)
1.Dodać komendę /votekick - Dla potencjalnych trolli zabudowujących spawna/naprzykrzających się w inny sposób (Choć tutaj przydało by się napisać jakiegoś bota, który weryfikował by "słuszność" danych kicków2.Usunąć/znacznie zmodyfikować mapę orange - Myślę, że zwykła mapa taka jak np. cp orange x7 jest już wystarczająco dużą i otwartą mapą, a na fortach możemy uświadczyć obecnie jej skrajności - mapa może 1.25/1.5 rozmiaru oranga, bardziej otwarta i dodatkowo możliwość budowania fortów, które otwierają sniperą możliwość budowania swoich camp wysoko w powietrzu i tuż obok spawna, co sprawie, że nawet gdy takiego zabijesz i rozwalisz mu połowę jego fortu on może zaraz przyjść spowrotem i zaczynać całą zabawę od nowa... 3.Dodać apteczki na mapy, obecnie na fortwarsach nie ma praktycznie apteczek co sprawia, że granie bez medyka/enga w teamie = egzekucja, liczę na taką zmianę, bo serwer nie jest zapełniony też 24/7 (zwykle gra na nim w okolicach 10 typa) a zmuszanie ludzi do pickania klas tylko i wyłącznie po to by regenerować swój team nie jest zbyt przyjemne w rozgrywce (szczególnie, że nie każdy lubi grać tymi klasami), a nawet na normalnych mapach (casual) roi się od apteczek, czy na mapie typu payload czy przejęcie gdzie cel misji wcale nie różni się tak bardzo od celu na fort warsach.EDIT:4.Usunąć karę za "trolling", czasem podczas budowania twój teammate wejdzie w twoje budowle pozbawiając cię $, poza tym nw. na ile to ma sens w obecnej chwili, po wrowadzeniu zmiejszonego HP, od razu po postawieniu struktur - Gdy ktoś będzie próbował śmieszkować sobie w ten sposób, osoba trolowana może 1 ciosem rozwalić jego konstrukcje... 5.Wprowadzić może jakąś nagrodę za wykonywanie misji? O ile za pchanie wózka dostaje się $, choć są to na prawdę śmieszne kwoty to można bo zrobić to samo w reszczcie przypadków6.Dać "Metalową barierę L" na 1 stronę budowania, proponuje dać ją w miejsce beczki albo betonowej rury - Może zabrzmi to czepielsko, "e tam przesadzasz, po co taka zmiana?" Chodzi mi o to by najważniejsze, najbardziej używane propy były w 1 stronie, by nie było trzeba non-stop klikać "następna, nastepna, następna" - budowanie samo w sobie czyni cie bezbronnym po co wiec karac za cos co jest głównym zamysłem tego trybu? Betonowa rura jak i beczka jest nieporównywalnie używana rzadziej niż takia metalowa bariera...7.Nagroda za leczenie? Co prawda dla niektórych może kłócić sie to z wyżej wymienionym pkt. 3, "bo po co buffować meda jak dodało się już apteczki na mapę?" Choć osobiścię myślę, że można by w jakiś sposób nagrodzić graczy grających tą klasą, może była by to też jakaś opcja jak ktoś wyda cały swój $ i będzie chciał szybko go odrobić? Powidzmy co każde 1000 uleczonych pkt. zdrowia dostajesz ileś tam $, podobnie można zrobić z engiem (dispensery) 8.Automatyczne podnoszenie hajsu (no prawie) - W przypadku zabójstwa i podnosienia $ przez inną osobę z teamu połowa $ trafia do ciebie a połowa do osoby, która podniosła $. Myślę, że będzie to sprawiedliwsze i dla osób, które walczyły o killa i dla osób podnoszączych tą $.9.Komenda /paid <nick> <Ilość> - Wypłaca komuś $10.Ludzie po ukończonej rundzie bardzo często wychodzą, może przetrzymać ich dłużej przedłużając rundę? 11.Atak/Obrona - Drużyna broniąca powinna mieć jakiś respawn time/mapy powinny być zmodyfikowane bo pod koniec gry kończy się tak, że drużyna atakująca musi przechodzić przez całą mapę, gdy drużyna broniąca ma swój punkt kontrolny prawie że pod spawnem...FIXY:1.Zepsute hitboxy propów, gdy strzela się w nie demomanem (Sczególnie widać to chyba na przykładzie schodów)2.Pyro może zabijać ludzi poprzez barierę oddzielającą od siebie przeciwne teamy
34
184 postów
Napisano 01 Sie 13:39
1. Na Nie2. Na Nie3. Na Tak
5
36 postów
Napisano 01 Sie 13:41 (edytowany)
1.To się nie dziwie dlaczego nie - można by się obyć i bez tego choć 2... No te snipery są po prostu wku*wiające na tym orengu pod forty, o ile sam nie weźmiesz snipera nie ma jak ich kontrować
41
94 postów
Napisano 01 Sie 18:51
jakubie
5
36 postów
Napisano 02 Sie 13:39
Co insulino