Zmiany, poprawki i dodatki na 2FORT
kiero
3
2 postów
Napisano 03 Jan 21:45
Cześć, jestem nowym graczem na serwerze 2Fort (został mi on polecony) i po jakimś tam czasie rozgrywki na serwerze postanowiłem stworzyć temat i liczyć po cichu, że zostanie on rozpatrzony w jakiś pozytywny sposób. Chcę wnieść coś od siebie jako stary już właściciel wielu (popularnych na dużą skalę pod względem graczy i jakości) serwerów takich jak uDawida, Klatka YouTube'a, Wymiatacze, Strzelnica-Konin i paru innych których już nie pamiętam bo byłem technikiem i prowadziłem serwer tylko od strony konsoli i FTP.Jakoś ładnie postaram się to wszystko tutaj rozpisać i wytłumaczyć dlaczego coś powinno być albo byłoby dobrze jakby tak było a nie inaczej.1. Zmiany na serwerze- usunąć niepotrzebny kick kont Steam z profilem prywatnym - można to obejść wchodząc do gry z profilem publicznym a potem zmienić już na serwerze profil na taki JAKI CHCEMY. Bo to jest nasza prywatna sprawa czy nasz profil jest dla znajomych czy nie i nie powinniśmy wymagać od ludzi zmiany profilu na publiczny,- godmode (uber) jest niepotrzebny - nie da się na serwerze kampić przy spawnie, są 3 wyjścia z respa, całym enemy może zająć się 1 medyk z demomanem/grubym,2. Dodatki- extention Building Hacks (https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=102731) - dodatek pozwalający umieszczać budowle w środku spawnu - fajny bajer, wróg nie będzie w stanie zniszczyć wejścia teleportu, działka można zbudować w respie a potem uwolnić się od spawncampu, wyjścia nie można budować w spawnie,- rtd - każdy zna, każdy wie, jeśli go mocno ograniczyć czasowo i ilościowo na serwer to będzie miłym dodatkiem na serwerze,- 2Fort Engi Power (https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=467144991) świetny remake mapy 2Fort, dodatkowe pole do popisu i świetna zabawa w jednym, może się przyjąć na serwerze jeśli ogół graczy się zgodzi, jeśli nie to nie.Dzięki za przeczytanie, jeśli nic z tematu nie wchodzi w grę to proszę o zamknięcie i puszczenie tematu w niepamięć.
+1 za post
drewnoman
20
156 postów
Napisano 03 Jan 22:03
kieroUber musi zostać aby nie było raportów w stylu: "Spawncamp", "Demo Spami stickami na spawnie" "Za spawncamp jest ban przeciesz" aby ominąc takich sytuacji oraz by graczom grało się dobrze bez denerwowania się jest UBER.RTD na takiej małej mapie jak 2Fort ? jakoś kiepsko to widzę, na trade_minecraft wiadomo jest rtd bo to duża mapa, ale wyobraz sobie co to by było na 2fort
SPAM
, i chaos.
Działko na spawnie ? trochę nie ma to sensu bo jeśli chodzi o ochronę teleportów jak napisałeś to wystarczy tylko dobrze ukryć teleport, i problemu nie ma.Co do remake 2forta, to mi się podoba akurat, tylko można by podrasować trochę tą mapę, którą podałeś.Wiadomo to tylko
moje zdanie
, i nie musisz się z tym zgadzać.
+2 za post
kiero
3
2 postów
Napisano 03 Jan 23:16
drewnomanPrzecież nie musisz się zgadzać ze wszystkim co mówię haha O to chodzi, żeby wykluczyć rzeczy niepasujące a te lepsze zostawić :DDzięki za poparcie remake'u 2Forta ale co do podrasowania to nie ma takiej potrzeby - sprawdź sobie mapę osobiście, zobaczysz, że to co już jest tam zmienione wystarczy by gracze zaczęli obmyślać nowe strategie, obejścia, triki aby zdobyć intel. Dodatkowo mapa zapewnia więcej zabawy niż ograny już 2Fort, gwarantuję!
+2 za post
Czepeel
158
466 postów
Napisano 04 Jan 00:16
Cieszę się, że poświęciłeś swój czas na napisanie propozycji.Kick za prywatny profil jest tylko dlatego, że API Steama nie umożliwia odczytania ilości przegranych godzin jak i daty stworzenia profilu. Te dane są dla nas niezbędne do analizowania kont pod względem oszustów.Spawn protect musi być ponieważ wielu graczy na to narzekało. Dodawanie do regulaminu zakazu spawn campu skutkowało jedynie kłótniami i nieporozumieniami, ponieważ definicja 'spawn campu' musiała być płynna. Na 2Forcie dodatkowo jedną z głównych dróg przedostania się do przeciwnika intela jest właśnie przejście obok spawnu co dodatkowo komplikuje sytuację. Uber był testem, który przyjął się na dłuższy czas. Jest to jedna z najbardziej prostych i łatwych możliwości do oznaczenia, że ktoś jest pod ochroną. (jeżeli ktoś ma lepszy pomysł, chętnie wysłucham)Co do możliwości budowania na spawnie, myślałem kiedyś nad tym lecz doszedłem do wniosku, że może to za bardzo ułatwić grę. To po prostu musiałby zostać poparte przez sporą większość graczy, osobiście jestem w tej kwestii neutralny.RTD musiałoby zostać spersonalizowane i to bardzo. Ogólnie to nasz główny 2FORT staramy się utrzymać w jak najbardziej neutralnej formie serwera. Czyli 4FUN, ale ma przypominać zwykły normalny serwer bez pobierania dodatkowych plików, muzyki, inwazyjnych w gameplay dodatków itd. Jeśli chodzi o eksperymenty no to możemy potestować to na Aqwenie, i tutaj tym samym przechodzimy do ostatniego punktu czyli mapy. Tak jak od zawsze, połowie będzie odpowiadać a drugiej połowie nie. Ryzyko utraty graczy jest bardzo duże, TF2 jest coraz mniej popularny a taka zmiana bardzo inwazyjnie na to wpływa, a wiem to z doświadczenia.
+1 za post
Paulina
54
258 postów
Napisano 04 Jan 00:29
Dodam od siebie też to, że mapa, którą podałeś nie jest za bardzo popularna i z tego co mi wiadomo to jak już ktoś ją zna to raczej za nią nie przepada. Myślę, że to byłby dla nas strzał prosto w piętę. Bardzo mi miło, że postanowiłeś dać od siebie propozycję jednak uważam, że na aktualnym serwerze takie zmiany nie miałyby szans.
+1 za post
robby
9
66 postów
Napisano 04 Jan 18:46
Mimo wszystko, nową mapę można przetestować na Aqwenie, wszak jest to server do testów. A coby było trochę graczy, mógłbyś "zareklamować" serwer jakimś prostym komunikatem na czacie jak ten o zabijaniu na przykład. Osobiście bym popykał :)
Paulina
54
258 postów
Napisano 04 Jan 19:56
Mapa nie cieszy się popularnością i to ma swoje powody. A reklamowanie serwera na jednym 2forcie, żeby wbijali na drugi 2fort mija się trochę z celem :P