Profil użytkownika Borzy_Dar.son
Borzy_Dar.son
2
27 postów
Profil Steam [STEAM_0:0:169678730]: steamcommunity.com/profiles/76561198299623188
Napisano 22 Apr 23:35 w temacie Podanie na administratora serwera: TF2 [ORANGE]
żebyś był adminem musisz spełnić wszytkie osiem podpunktów, więc chwilowo sobie odpuść



Napisano 22 Apr 23:33 w temacie Czepliwy Antywirus
Anty wirusy nie lubią jak coś sie pobiera bez zezwolenia przez używtkowników, a przez to że są one w addsensie są personalizowane są one pobierane. To może być powód twego zmartwienia



Państwo administratorzy, tylko on nie był friendly a od tak dostał kicka



Napisano 19 Apr 17:59 w temacie Sprzedam EQ
zaszalałeś z cenami xD



Napisano 13 Apr 13:35 w temacie Odwołanie od Gaga
smutecek :(



Napisano 10 Apr 14:39 w temacie Propozycja zmainy w regulaminu trybu JB
Dzięki Quasillnie zauwarzyłem



Napisano 10 Apr 14:31 w temacie Siemano!
Ja mam na imię mam Bożydar



Było przed tym tak zwane 40 volt w 100 ml cieczy, więc sie nie śmiej!!!



Napisano 10 Apr 00:35 (edytowany) w temacie Propozycja zmainy w regulaminu trybu JB
Na początku chciałbym powiedzieć tylko że ta propozycja została zainspirowana przez wątek na forum otworzonego przez administratora "Freddy" w którym sie udzieliłem. Zmiany tutaj nie będą jakieś niewiadomo jak duże chciałem tylko zwiększyć czytelność. Robiłem to kilka minut więc dla mnie krytyka jak i odzew był by motywujący. 1. RED 1.1 Drużyna red czyli więźniowie [ponieważ tak będą nazywani w dalszej części regulaminu] muszą wykonywać polecenia wardena, nie wykonanie ww. będzie równoznaczne z buntem 1.2 Za bunt uznawane jest: a) Zaatakowanie gracza drużyny BLU b) Nie wykonanie / błędne wykonanie polecenia wardena c) Prowokacja w stronę gracza drużyny BLU d) Podniesienie amunicji e) Wejście do armory f) Uderzenie budowli inżyniera g) Wejście do sekretu h) Oraz wszystkie akcje prowadzące do zostania naznaczonym jako buntownik 1.3 Uderzanie bronią w stronę gracza BLU jest uznawane za prowokację 1.4 Jeżeli gracz drużyny RED zostanie sprowokowany przez strażnika [tj. gracza drużyny BLU] może on zaatakować [nie zabić] go raz bronią meele – w celu [tylko i wyłącznie] wykonania powyższego nie dotyczą go żadne nakazy/zakazy/zabawy 1.5 Jeżeli gracz drużyny RED zostanie zraniony bez powodu [nie będzie zbuntowany itp.] przez strażnika może on zaatakować go raz bronią meele – w celu [tylko i wyłącznie] wykonania powyższego nie dotyczą go żadne nakazy/zakazy/zabawy 1.6 Freeday nie musi wykonywać poleceń wardena 1.7 Freeday może zostać zabity jeżeli: a) będzie przeszkadzać wardenowi w prowadzeniu rundy b) strażnik będzie czuł się przez niego zagrożony 1.8 Zagłuszanie wardena jest zabronione pod groźbą mute 1.9 Ghosting [tj. przekazywanie informacji po śmierci] jest zabroniony 1.10 Jeżeli gracz RED zbuntuje się [w postaci zaatakowania BLU] 3 rundy z rzędu w następnej może zostać od razu zabity i nie zostanie to uznane za FK 1.11 Przeciąganie rundy jest zabronione2. BLU 2.1 Każdy z graczy BLU musi posiadać sprawny mikrofon 2.2 Cele może otworzyć jedynie opiekun [tj. Warden] 2.3 Opiekun może ale nie musi odliczać czasu na wykonanie polecenia 2.4 Każdy zakaz/nakaz należy odwołać słowami „Odwołuję wam .../ Nie macie już …” 2.5 Lawę należy odwołać słowami „Lawa zastyga …” 2.6 Opiekun musi zawsze dać życzenie ostatniej, niezbuntowanej osobie z RED 2.7 Polecenia drużynie RED może wydawać/odwoływać jedynie Warden 2.8 Warden może wydać maksymalnie 3 polecenia [nie dotyczy zabaw wymagających ich większej ilości] 2.9 Gracz drużyny BLU może zabić osobę zbuntowaną 2.10 Bunt graczowi RED może odwołać jedynie Warden 2.11 Za freekill/freedamage uznaje się zaatakowanie/zabicie przystosowanego gracza z drużyny RED 2.12 Pierwsza runda musi być freedayem jeżeli w drużynie RED znajduje się mniej niż 4 graczy 2.13 Jeżeli cele zostaną otworzone bez nadania żadnych nakazów/zakazów następuje freeday 2.14 Bezruch należy odwołać 2.15 Warden musi powtórzyć polecenie maksymalnie 3 razy [wliczając pierwsze wypowiedzenie go] na prośbę gracza red 2.16 Teamowanie się oraz faworyzacja w stronę red jest zabroniona i karana za pierwszym razem 2.17 Waga poleceń zależy od kolejności ich nadawania 2.18 Strażnicy muszą być czujni całą rundę, bezcelowe bieganie po mapie / nie reagowanie na bunt gracza red będzie karane 2.19 Teamkillowanie jest zabronione 2.20 Przeciąganie rundy jest zabronione 2.21 Nadanie czasu na przystosowanie się równe jest z odwołaniem wszystkich poleceń w celu wykonania takowego jednak nie odwołuje to statusu buntownika3. POZYCJE ITP. 3.1 Bezruch – podczas bezruchu nie można się poruszać, dozwolone jest jedynie: a) poruszanie myszką b) skakanie c) kucanie d) uderzanie e) tauntowanie 3.2 Totalny bezruch – podczas totalnego bezruchu nie można wykonać żadnego ruchu 3.3 Pozycja buntu – totalny bezruch, kucnij przytrzymaj oraz nakaz patrzenia się maksymalnie w dół 3.4 Pozycję buntu można nadać kiedykolwiek 3.5 Pozycję buntu zawsze należy odwołać oddzielnie 3.6 Waga pozycji: - Pozycja buntu - Totalny bezruch - Bezruch Wszystkie bezruchy są ważniejsze od innych poleceń 3.7 Jeżeli gracz RED rozpoczął taunt przed otworzeniem się cel nie łamie on totalnego bezruchu [nie dotyczy tauntów, podczas których nie ma się kontroli nad przesuwaniem się naszej postaci, np. conga] 3.8 Totalna cenzura – gracze red nie mogą używać voice chatu, text chatu ani używać komend głosowych4. ZABAWY NIEZAPOWIADANE 4.1 Podczas wszystkich zabaw rozpoczętych przez Wardena obowiązuje bezruch 4.2 Podczas pierwszej reakcji jeżeli ktoś nie wykona polecenia nie może zostać zabity [To nie Simon!] 4.3 Podczas ostatniej reakcji, jeżeli nie zostanie nadany czas na wykonanie polecenia, a więcej niż jedna osoba nie wykona polecenia nie można ich zabić [To nie Simon!] 4.4 Podczas zabawy w Simon Mówi wszystkie polecenia muszą zostać poprzedzone słowami „Simon mówi”, włącznie z rozpoczęciem oraz zakończeniem zabawy 4.5 Ostateczną reakcje można rozpocząć jedynie przy ilości 2 pozostałych przystosowanych osób w red 4.6 Ostatecznej reakcji nie dotyczą żadne polecenia włącznie z pozycją buntu5. ZABAWY ZAPOWIEDZIANE 5.1 Wszystkie zabawy, które polegają na zabijaniu graczy red przez blu lub graczy red przez red należy zapowiedzieć przed rozpoczęciem rundy 5.2 Przed rozpoczęciem własnej zabawy warden musi wytłumaczyć dokładnie jej zasady [na prośbę red musi powtórzyć je raz] 5.3 Podczas pokazu [jakiegokolwiek, setów, sprayów, talentu] warden musi skomentować co najmniej 2 słowami wystąpienie danego gracza, jeżeli go zabije nie wykonując ww. jest to uznawane za freekill 5.4 Jeżeli gracz RED podczas zabawy polegającej na schowaniu się ukryje się w secretcie nie może otrzymać życzenia6. ŻYCZENIA 6.1 Własne życzenie dotyczy jedynie następnej rundy po jego otrzymaniu 6.2 Własne życzenie nie może polegać na freekillowaniu / zabijaniu 6.3 W przypadku własnego życzenia obowiązuje limit do tylko jednego życzenia 6.4 Takie same życzenie można wybrać jedynie 3 razy z rzędu, jeżeli zostanie ono wybrane 4 raz nie może zostać wykonane7. PROWOKACJA BLUE 7.1 podejście na odległość meele do gracza red po czym zostanie tam na dłużej niż 2 sekundy 7.2 przebranie się jako szpieg za gracza RED 7.2 strzelanie w kierunku / obok gracza red bez powodu [np. tak zwany karniak] 7.3 budowanie budowli przez inżyniera w odległości meele od gracza RED: a) w takim wypadku gracz może zniszczyć budowlę jednak nie uderzyć inżyniera - tauntowanie przed graczami RED - oblewanie graczy RED wściekłym mlekiem / sikwondem - odpychanie graczy RED sprężonym powietrzem / cieplnym ciągiem / wstrzymywaczem bez powodu - chodzenie lub skakanie po graczach RED8. Prowokacja ze strony RED to: 8.1 uderzanie bronią w stronę BLU 8.2 podchodzenie na odległość meele do gracza BLU na dłużej niż 2 sekundy9. TARYFIKATOR KAR 9.1 Freekill 0/3 9.2 Freedmg 0/6 9.3 Prowokacja 0/3 na koniec chciałbym tylko powiedzieć, iż nie miałem zamiaru robić tu jakiegoś przewrotu regulaminu a zwrócić uwage na takie sobie napisanie tego regulaminu. Chciałbym tylko zachęcić kogoś do zmiany formy i dopisania co nieco.



Napisano 08 Apr 19:51 w temacie Podanie na administratora serwera: JAILBREAK
za dużo ich