Propozycja zmainy w regulaminu trybu JB
2
27 postów
Napisano 2021-04-10 00:35 (edytowany)
Na początku chciałbym powiedzieć tylko że ta propozycja została zainspirowana przez wątek na forum otworzonego przez administratora "Freddy" w którym sie udzieliłem. Zmiany tutaj nie będą jakieś niewiadomo jak duże chciałem tylko zwiększyć czytelność. Robiłem to kilka minut więc dla mnie krytyka jak i odzew był by motywujący. 1. RED 1.1 Drużyna red czyli więźniowie [ponieważ tak będą nazywani w dalszej części regulaminu] muszą wykonywać polecenia wardena, nie wykonanie ww. będzie równoznaczne z buntem 1.2 Za bunt uznawane jest: a) Zaatakowanie gracza drużyny BLU b) Nie wykonanie / błędne wykonanie polecenia wardena c) Prowokacja w stronę gracza drużyny BLU d) Podniesienie amunicji e) Wejście do armory f) Uderzenie budowli inżyniera g) Wejście do sekretu h) Oraz wszystkie akcje prowadzące do zostania naznaczonym jako buntownik 1.3 Uderzanie bronią w stronę gracza BLU jest uznawane za prowokację 1.4 Jeżeli gracz drużyny RED zostanie sprowokowany przez strażnika [tj. gracza drużyny BLU] może on zaatakować [nie zabić] go raz bronią meele – w celu [tylko i wyłącznie] wykonania powyższego nie dotyczą go żadne nakazy/zakazy/zabawy 1.5 Jeżeli gracz drużyny RED zostanie zraniony bez powodu [nie będzie zbuntowany itp.] przez strażnika może on zaatakować go raz bronią meele – w celu [tylko i wyłącznie] wykonania powyższego nie dotyczą go żadne nakazy/zakazy/zabawy 1.6 Freeday nie musi wykonywać poleceń wardena 1.7 Freeday może zostać zabity jeżeli: a) będzie przeszkadzać wardenowi w prowadzeniu rundy b) strażnik będzie czuł się przez niego zagrożony 1.8 Zagłuszanie wardena jest zabronione pod groźbą mute 1.9 Ghosting [tj. przekazywanie informacji po śmierci] jest zabroniony 1.10 Jeżeli gracz RED zbuntuje się [w postaci zaatakowania BLU] 3 rundy z rzędu w następnej może zostać od razu zabity i nie zostanie to uznane za FK 1.11 Przeciąganie rundy jest zabronione2. BLU 2.1 Każdy z graczy BLU musi posiadać sprawny mikrofon 2.2 Cele może otworzyć jedynie opiekun [tj. Warden] 2.3 Opiekun może ale nie musi odliczać czasu na wykonanie polecenia 2.4 Każdy zakaz/nakaz należy odwołać słowami „Odwołuję wam .../ Nie macie już …” 2.5 Lawę należy odwołać słowami „Lawa zastyga …” 2.6 Opiekun musi zawsze dać życzenie ostatniej, niezbuntowanej osobie z RED 2.7 Polecenia drużynie RED może wydawać/odwoływać jedynie Warden 2.8 Warden może wydać maksymalnie 3 polecenia [nie dotyczy zabaw wymagających ich większej ilości] 2.9 Gracz drużyny BLU może zabić osobę zbuntowaną 2.10 Bunt graczowi RED może odwołać jedynie Warden 2.11 Za freekill/freedamage uznaje się zaatakowanie/zabicie przystosowanego gracza z drużyny RED 2.12 Pierwsza runda musi być freedayem jeżeli w drużynie RED znajduje się mniej niż 4 graczy 2.13 Jeżeli cele zostaną otworzone bez nadania żadnych nakazów/zakazów następuje freeday 2.14 Bezruch należy odwołać 2.15 Warden musi powtórzyć polecenie maksymalnie 3 razy [wliczając pierwsze wypowiedzenie go] na prośbę gracza red 2.16 Teamowanie się oraz faworyzacja w stronę red jest zabroniona i karana za pierwszym razem 2.17 Waga poleceń zależy od kolejności ich nadawania 2.18 Strażnicy muszą być czujni całą rundę, bezcelowe bieganie po mapie / nie reagowanie na bunt gracza red będzie karane 2.19 Teamkillowanie jest zabronione 2.20 Przeciąganie rundy jest zabronione 2.21 Nadanie czasu na przystosowanie się równe jest z odwołaniem wszystkich poleceń w celu wykonania takowego jednak nie odwołuje to statusu buntownika3. POZYCJE ITP. 3.1 Bezruch – podczas bezruchu nie można się poruszać, dozwolone jest jedynie: a) poruszanie myszką b) skakanie c) kucanie d) uderzanie e) tauntowanie 3.2 Totalny bezruch – podczas totalnego bezruchu nie można wykonać żadnego ruchu 3.3 Pozycja buntu – totalny bezruch, kucnij przytrzymaj oraz nakaz patrzenia się maksymalnie w dół 3.4 Pozycję buntu można nadać kiedykolwiek 3.5 Pozycję buntu zawsze należy odwołać oddzielnie 3.6 Waga pozycji: - Pozycja buntu - Totalny bezruch - Bezruch Wszystkie bezruchy są ważniejsze od innych poleceń 3.7 Jeżeli gracz RED rozpoczął taunt przed otworzeniem się cel nie łamie on totalnego bezruchu [nie dotyczy tauntów, podczas których nie ma się kontroli nad przesuwaniem się naszej postaci, np. conga] 3.8 Totalna cenzura – gracze red nie mogą używać voice chatu, text chatu ani używać komend głosowych4. ZABAWY NIEZAPOWIADANE 4.1 Podczas wszystkich zabaw rozpoczętych przez Wardena obowiązuje bezruch 4.2 Podczas pierwszej reakcji jeżeli ktoś nie wykona polecenia nie może zostać zabity [To nie Simon!] 4.3 Podczas ostatniej reakcji, jeżeli nie zostanie nadany czas na wykonanie polecenia, a więcej niż jedna osoba nie wykona polecenia nie można ich zabić [To nie Simon!] 4.4 Podczas zabawy w Simon Mówi wszystkie polecenia muszą zostać poprzedzone słowami „Simon mówi”, włącznie z rozpoczęciem oraz zakończeniem zabawy 4.5 Ostateczną reakcje można rozpocząć jedynie przy ilości 2 pozostałych przystosowanych osób w red 4.6 Ostatecznej reakcji nie dotyczą żadne polecenia włącznie z pozycją buntu5. ZABAWY ZAPOWIEDZIANE 5.1 Wszystkie zabawy, które polegają na zabijaniu graczy red przez blu lub graczy red przez red należy zapowiedzieć przed rozpoczęciem rundy 5.2 Przed rozpoczęciem własnej zabawy warden musi wytłumaczyć dokładnie jej zasady [na prośbę red musi powtórzyć je raz] 5.3 Podczas pokazu [jakiegokolwiek, setów, sprayów, talentu] warden musi skomentować co najmniej 2 słowami wystąpienie danego gracza, jeżeli go zabije nie wykonując ww. jest to uznawane za freekill 5.4 Jeżeli gracz RED podczas zabawy polegającej na schowaniu się ukryje się w secretcie nie może otrzymać życzenia6. ŻYCZENIA 6.1 Własne życzenie dotyczy jedynie następnej rundy po jego otrzymaniu 6.2 Własne życzenie nie może polegać na freekillowaniu / zabijaniu 6.3 W przypadku własnego życzenia obowiązuje limit do tylko jednego życzenia 6.4 Takie same życzenie można wybrać jedynie 3 razy z rzędu, jeżeli zostanie ono wybrane 4 raz nie może zostać wykonane7. PROWOKACJA BLUE 7.1 podejście na odległość meele do gracza red po czym zostanie tam na dłużej niż 2 sekundy 7.2 przebranie się jako szpieg za gracza RED 7.2 strzelanie w kierunku / obok gracza red bez powodu [np. tak zwany karniak] 7.3 budowanie budowli przez inżyniera w odległości meele od gracza RED: a) w takim wypadku gracz może zniszczyć budowlę jednak nie uderzyć inżyniera - tauntowanie przed graczami RED - oblewanie graczy RED wściekłym mlekiem / sikwondem - odpychanie graczy RED sprężonym powietrzem / cieplnym ciągiem / wstrzymywaczem bez powodu - chodzenie lub skakanie po graczach RED8. Prowokacja ze strony RED to: 8.1 uderzanie bronią w stronę BLU 8.2 podchodzenie na odległość meele do gracza BLU na dłużej niż 2 sekundy9. TARYFIKATOR KAR 9.1 Freekill 0/3 9.2 Freedmg 0/6 9.3 Prowokacja 0/3 na koniec chciałbym tylko powiedzieć, iż nie miałem zamiaru robić tu jakiegoś przewrotu regulaminu a zwrócić uwage na takie sobie napisanie tego regulaminu. Chciałbym tylko zachęcić kogoś do zmiany formy i dopisania co nieco.
+1 za post
101
260 postów
Napisano 2021-04-10 01:22
4.5 Wszystkie zabawy, które polegają na zabijaniu graczy red przez blu lub graczy red przez red należy zapowiedzieć przed rozpoczęciemrundy4.8 Przed rozpoczęciem własnej zabawy warden musi wytłumaczyć dokładnie jej zasady [na prośbę red musi powtórzyć je raz]4.9 Podczas pokazu [jakiegokolwiek, setów, sprayów, talentu] warden musi skomentować co najmniej 2 słowami wystąpienie danegogracza, jeżeli go zabije nie wykonując ww. jest to uznawane za freekill4.10 Jeżeli gracz RED podczas zabawy polegającej na schowaniu się ukryje się w secretcie nie może otrzymać życzeniaTo nie do zabaw niezapowiadanych
+1 za post
8
43 postów
Napisano 2021-04-10 13:38
przeczytałem do połowy bo nudne jak to regulaminy mają w zwyczajuprzeciąganie rundy mówisz to coś co często występuje po obu stronach zarówno red jak blu
2
27 postów
Napisano 2021-04-10 14:39
Dzięki Quasillnie zauwarzyłem