Napisano 23 Lip 20:21
Jak się gra przeciwko wampirowi:Przez 5 sekund możesz strzelać w medyka, ale po chwili staje się niewidzialny.Jedynym sposobem na trafienie w tego niewidzialnego medyka jest celowanie w nietoperza w jego miejscu.
A
, no tak, zapomniałem wspomnieć, że ten nietoperz nie jest w jego miejscu!Zapytasz, gdzie jest?Za niewidzialnym medykiem
.Nie dosyć, że nie da się trafić w to gówno, jeśli nie grasz heavy/pyro to jeszcze się do ciebie teleportuje, bo byleśprzez 2 milisekundy o metr za daleko!Moim zdaniem idealny przepis na zbalansowana
i przyjemna
rozgrywkę.Dla osób nieogarniających sarkazmu:Rozgrywka przeciwko wampirowi to sraka, przez 90% rundy strzelasz w niewidzialnego medyka i jedyna indykacjagdzie są jego hitboxy to mały latający kosmetyk nietoperza, który nawet nie jest w miejscu hitboxow tylko za nimi.Główny rage bossa to teleport do gracza, który jest najdalej od niego, co nie jest w żadnym stopniu zbalansowane, np.sniper, cały jego gameplay opiera się na kampieniu po drugiej stronie mapy.Proponuje kompletnie usunąć tego bossa, ponieważ nie widze jak inaczej można by go zbalansować, biorąc pod uwagę, że ma być „wampirem” pod względem wizualnym i gameplayowym.Jesli jest to mozliwe to prosze takze usunac tego samego rage (teleport do gracza ktory jest najdalej) na Kruegerze