Napisano 2020-03-16 07:37
Tak na prawde to nie wiem czy w 2020 oplaca sie jeszcze w ogole robic nowy serwer do tfa. Tym bardziej do takiego custom trybu.Pomijając to co napisałem wyżej to osobiście wolałem grać w tego tradycyjnego saxtona z podstawową paczką bosów czyli z Saxtonem, Waginatorem, Headless Horsemanem, Brutal Sniperem i chyba ktoś tam jeszcze był.Do tego bez miliona pluginów które w większości tylko śmiecą, ale te co napisałeś wydają się bardzo interesujące (niektóre chyba są nawet podstawą jak numer 1 lub 2. Oprócz tego zawsze lubiłem pluginy które "balansują" inne klasy pod tryb bo taki medyk albo sniper totalnie nic nie mogą robić na tym trybie i od razu giną, a np. usprawnienia typu po wystrzeleniu z kuszy medyk robi rocket jumpa (tracąc przy tym hp), albo sniper po uderzeniu mele robi wysoki skok pomagają tym useless klasom i są całkiem dobre.
Napisano 2020-03-16 23:54
pkt 3. Snajper zostaje oznaczony czy boss? :D
Napisano 2020-03-19 15:35
Aktualizacja, naprawiono na pierwszym miejscu oczywiście błędy. Bossy będą dodawane z czasem, ponieważ zajmuje to dużo czasu. Moim celem jest zrobienie unikalnych umiejętności bossów, a to zajmuje sporo czasu.1. Aktualna lista bossów:BadAssEngineerBrutalSniperDemanDemopanHelenKratosRageSniper2. Buffy/Nerfy broni zostały nadane wzorując się na Freak Fortress 2 z delikatnymi zmianami. Na pewno coś jeszcze pozmieniamy ale to wyjdzie z czasem.3. Dodano Anti-Camp, po 13 sekundach gracz zostaje oznaczony na 5s.4. Gdy zostaje 2-3 graczy, to otrzymują buff minicrits. Gdy zostaje 1 gracz to dostaje buff crits oraz wszyscy zostają oznaczeni.5. Bronie melee zadają obrażenia krytyczne.6. Medyk i Snajper gdy klikną PPM trzymając broń melee wykonają wysoki skok - cooldown 32s.7. Snajperka zadaje obrażenia krytyczne, a strzał w głowę oznacza oraz zadaje 2.5x więcej obrażeń.8. Boss od teraz może zlecieć w dół, gdy patrzy się w dół i kucnie. Wszystko wraz z efektem wizualnym i dźwiękowym.9. Boss może skakać przytrzymując klawisz skoku, wcześniej musiał również kucać.10. Dodano wsparcie SlowMotion. Zaktualizowano obrazek informujący o klawiszach bossa.
Napisano 2020-03-20 13:08 (edytowany)
Moje propozycje dot. balansu broni:1. Piaskun ogłusza np. na 1 sekunde2. Udany market garden zadaje 300dmg3. Latająca gilotyna scouta ma 2 użycia4. Tarcza demomana pochłania 1 uderzenie bossa5. Natasha o wiele mniej spowalnia 6. Tarcze do snajperów mają pm 7. Zniwelowanie peleryny nożownika8.Krótkie spięcie ogłusza bossa na 0.5 sekundyNarazie to tyle.Pozdrawiam