Propozycje na serwer Saxxton
drewnoman
20
156 postów
Napisano 15 Mar 21:06
Bossowie
: 1. Vagginer
2. Meem3. Saxxton Hale4. Shrek5. Gaben6. Spyber7. Gender Spy8. Ass Pancake9. GentleSpyDuo10.Seeman11.Wheatley12.Ninja Spy13.BonkBoy14.SeriousSam
Rozgrywka
1. Aby bronie melee miały cały czas krytyki.2.Gdy zostanie sam gracz to dostaje krytyki na bossa, jeśli zostanie dwóch graczy to dostają mini-kryty.3.Jak Snajper strzeli bossowi w głowe to ten zostaje oznaczony na dwie sekundy.4.Kanonierki zadają obrażenia gdy gracz na niego spadnie.5.Gdy kanonierki są założone żołnierz robi wyższe rakietowe skoki.6. Dodanie pluginu !sklep.7. Możliwość głosowania na inną mapę.8. Gdy boss dostanie piłką piaskuna to ten nie może się ruszać przez 2 sekundy.9.Bossowie sami z siebie więcej mówią.
poker
21
157 postów
Napisano 16 Mar 07:37
Tak na prawde to nie wiem czy w 2020 oplaca sie jeszcze w ogole robic nowy serwer do tfa. Tym bardziej do takiego custom trybu.Pomijając to co napisałem wyżej to osobiście wolałem grać w tego tradycyjnego saxtona z podstawową paczką bosów czyli z Saxtonem, Waginatorem, Headless Horsemanem, Brutal Sniperem i chyba ktoś tam jeszcze był.Do tego bez miliona pluginów które w większości tylko śmiecą, ale te co napisałeś wydają się bardzo interesujące (niektóre chyba są nawet podstawą jak numer 1 lub 2. Oprócz tego zawsze lubiłem pluginy które "balansują" inne klasy pod tryb bo taki medyk albo sniper totalnie nic nie mogą robić na tym trybie i od razu giną, a np. usprawnienia typu po wystrzeleniu z kuszy medyk robi rocket jumpa (tracąc przy tym hp), albo sniper po uderzeniu mele robi wysoki skok pomagają tym useless klasom i są całkiem dobre.
mraucin
5
10 postów
Napisano 16 Mar 23:54
pkt 3. Snajper zostaje oznaczony czy boss? :D
Czepeel
158
471 postów
Napisano 19 Mar 15:35
Aktualizacja, naprawiono na pierwszym miejscu oczywiście błędy. Bossy będą dodawane z czasem, ponieważ zajmuje to dużo czasu. Moim celem jest zrobienie unikalnych umiejętności bossów, a to zajmuje sporo czasu.1. Aktualna lista bossów:BadAssEngineerBrutalSniperDemanDemopanHelenKratosRageSniper2. Buffy/Nerfy broni zostały nadane wzorując się na Freak Fortress 2 z delikatnymi zmianami. Na pewno coś jeszcze pozmieniamy ale to wyjdzie z czasem.3. Dodano Anti-Camp, po 13 sekundach gracz zostaje oznaczony na 5s.4. Gdy zostaje 2-3 graczy, to otrzymują buff minicrits. Gdy zostaje 1 gracz to dostaje buff crits oraz wszyscy zostają oznaczeni.5. Bronie melee zadają obrażenia krytyczne.6. Medyk i Snajper gdy klikną PPM trzymając broń melee wykonają wysoki skok - cooldown 32s.7. Snajperka zadaje obrażenia krytyczne, a strzał w głowę oznacza oraz zadaje 2.5x więcej obrażeń.8. Boss od teraz może zlecieć w dół, gdy patrzy się w dół i kucnie. Wszystko wraz z efektem wizualnym i dźwiękowym.9. Boss może skakać przytrzymując klawisz skoku, wcześniej musiał również kucać.10. Dodano wsparcie SlowMotion. Zaktualizowano obrazek informujący o klawiszach bossa.
Stefek Bonzai
0
2 postów
Napisano 20 Mar 13:08 (edytowany)
Moje propozycje dot. balansu broni:1. Piaskun ogłusza np. na 1 sekunde2. Udany market garden zadaje 300dmg3. Latająca gilotyna scouta ma 2 użycia4. Tarcza demomana pochłania 1 uderzenie bossa5. Natasha o wiele mniej spowalnia 6. Tarcze do snajperów mają pm 7. Zniwelowanie peleryny nożownika8.Krótkie spięcie ogłusza bossa na 0.5 sekundyNarazie to tyle.Pozdrawiam