Propozycje zmian na serwerze BOSS
12
28 postów
Napisano 2020-05-09 14:29 (edytowany)
Tutaj wymienie kilka pomysłów zmian broni na saxtonie które mogłyby się przydać oczywiście można tylko kilka z nich wprowadzić do gryDalekosiężny Dżezail - Po zrobieniu headshota bossowi dodaje 1 głowe jakby to było za zabojstwo kogos headshotemAmbasador - Zwiekszenie dmg tylko z headshotów Dusza wojownika - Dodanie atrybutu jaki ma bostoński tłuczek aby poprzez dmg móc wskoczyć na różne miejsca jako grubyPrawy bizon (kilka propozycji) można tu dodać także pomson 6000 - Jego strzały mogły by sie odbijać kilka razy od ściany ////// Gdyby pociski były blisko saxtona ujawniało by go na 3 s ////// Broń ta po trafieniu nakładała by spowolnienieWyżymaczka krów - Strzał alternatywny były samonaprowadzającym pociskiem na bossa //// Wystrzeliwał by zaklecie przyciągające bossa (ta elektryczność jeżeli ktoś nie wie) Bombowy skoczek - po postawieniu stickow działały by troche jak miny Jezeli by saxton był w pobliżu chociaż 1 sticka broń sama by się aktywowałaświateczny wigor - po trafieniu w bossa odwracał by mu ekran o 180 stopniJednoręki bandyta - możliwość położenia 2 mini sentry ale były by one wolniejsze w budowaniuZaszczepiacz - dawał by odpornośc na każde typu wystraszenie i (taunty bonkboya) podczas jego uberaUroczysta przysięga - dawała by umiejętność podglądu naładowania umiejętności saxtonaSpluwa sprzątacza - Atak alternatywny dawał by efekt zaklęcia podskoku po aktywacjiatak powietrzny - po zadaniu 300 dmg (może być tylko z tej rakietnicy) dodaje + 1 do magazynkuzwiększenie maksymalnego ammo u heaviego w miniganie o 50 % lub 100 % Sztandar chwały zwiększał by pobliskim dmg na saxtonie o jakieś 10-25 %Zabawka zawiadowca po odpaleniu skupienia ujawniała by saxtona (także za ścianą)słońce na patyku po uderzeniu saxtona podpalałby go mocnym płomieniem zadającym 25 na s (inne płomienie zakłocily by dmg np od pyrki )Krytyczne grzmoty bokserskie pod uderzeniu w saxtona dawału by mu ogluszenie (coś podobnego jak w piaskunie na 2,5 s ) było by można użyc raz na 15-20sCukrowa laska - po uderzeniu saxtona dropiło by srednią apteczke/mała apteczke ///////// Po zadaniu 400 obrażen respiła by się na miejscu skauta 1 srednia apteczka/mała apteczka pakujący zabójca wystrzeliwał by spowalniające pociski (bo logicznie nikt nie sprintuje po potłuczonych bąbkach) plemienne ostrze - zwiekszenie dmg z krawienia tak do 20 na sDupeltówka - zwiększenie obrażen coś około 35 % (niecelność + magazynek mniejszy jest )Rezerwista - Dodanie drobnej większej szybkostrzelności (ma zmniejszony jeszcze bardziej magazynek więc nie będzie zepsuta)Pięsci ze stali - jakby się je nosiło to by saxton robił na nim znaczne zmiejszone obrazenia ale same pięści miały by zmiejszony dmg i blokowało by leczenie medyka (na wypadek gdyby były strategie blokowania heavim)To tyle z moich aktualnych propozycji wiem ze bardzo dużo tutaj propozycji jest ale może kilka pomysłów się komuś spodoba
+1 za post
2
38 postów
Napisano 2020-05-09 14:31
Ja bym dał na bizonie usuwanie % rage
12
28 postów
Napisano 2020-05-09 14:34
też mogło by być w sumie
3
15 postów
Napisano 2020-05-09 15:26 (edytowany)
ciężkie do zrobienia pluginy, możliwe, ale niektóre są ciężkie, chociaż na niektórych serwerach są samonaprowadzające sie rakiety
12
28 postów
Napisano 2020-05-09 15:31
Dlatego nie powiedziałem że muszą być wszystkie niektóre są prostsze od innych ale były by bardzo unikatowe
3
15 postów
Napisano 2020-05-09 15:37 (edytowany)
kiedyś próbowałem bawić się w pluginy do map csa, super ciężkie, ogólnie source sdk nie jest przyjazny, ale niestety to jedyny program do tworzenia mapek do gier na source (czyli tf2 csgo css itd).
1
1 postów
Napisano 2020-05-10 10:51
Mała poprawka:Hammer jest narzędziem do tworzenia map (i zgodzę się, nie powinien istnieć, ale jak się przywyknie do częstych crash'y to da się w nim pracować)Source SDK jest jedynie zestawem narzędzi modderskich (lub jak to woli dev'a),Pluginy nie mają nic wspólnego z tworzeniem map. (chyba, że zmiana/dodanie/usunięcie propów prosto z pluginu)"świateczny wigor - po trafieniu w bossa odwracał by mu ekran o 180 stopni" (jeżeli dobrze zrozumiałem)nie wiem czy by to się opłacało robić, boss idzie w kierunku gracza przed nim, ty uderzasz go z tyłu przez co on odwraca się w twoją stronie i cię zabija. ez killwiększość z tych pomysłów da się zrobić bez problemu.offtopic: kto wpadł na pomysł by zmienić skok bossa na spację zamiast ppm, no dobra rozumiem, dodatkowe miejsce na ability, ale bez przesady bo przez to wg. mnie ciężko nim grać, podam prosty przykład:skaczesz by naładować skok (czekasz 3 sec na załadowanie) -> lecisz do dziury przez knockback pocisków -> puszczasz spację i lecisz pionowo do góry przez co znów lecisz do dziury przez strzał snipera -> czekasz 4 sec na cooldown skoku -> repeat+ nie jest w żaden sposób wytłumaczone który przycisk odpowiada za jakie ability (mówię o hud syncu z % ability) początkowy overlay jest za krótki by to wyjaśnić.to tyle z mojej ściany płaczu
+1 za post
12
28 postów
Napisano 2020-05-11 17:05
swiateczny wigor miałby za zadanie trudniać bosowi zabijanie innych np bionic commando chce wystrzlic rakiete a ty akurat odwrocisz mu ekran i spudłuje takie działanie mi chodziło :
+1 za post