Mapa cp orange
1
8 postów
Napisano 2018-10-28 17:23 (edytowany)
Oto moja zmienione wersja mapy cp_orange_x5 z poniższymi zmianami:-brak tunelu-brak dachu na wieży-brak możliwości wejścia do bazy przeciwnika-dodana skrzynka przy wejściu do bazy, by ułatwić wejście z powrotem-zmienione schody obok bazy-skrzynki odnawiające w bazach działają gdy się na nie wskoczy-gracze nie giną już podczas zmiany klasy na spawnie-poprawione tekstury-poprawione oświetlenieStworzyłem ją na inny serwer orange, ale postanowiłem dodać ją także tu. Na życzenie administracji mogę dodać na ścianie jakiś emblemat sieci BrygadaGraczy, apteczki, skrzynki ammo i inne poprawki.https://drive.google.com/file/d/16tlbeHxAl0otCi-5dVnYSkHf4xe_7lcS/view
+1 za post
40
202 postów
Napisano 2018-10-28 21:59 (edytowany)
Zagrałem w twoją wersję mapy i wysnułem wnioski:-brak tunelu, ale dalej jest tam przejście? (Mówię o tunelu za bazą) Nie widzę powodu dla którego tego tunelu i tego dolnego poziomu miałoby nie być. Wejście na dół to dla mnie urozmaicenie mapy które pozwala na różne rozwiązania taktyczne jak i zabawę (schodzenie ludzi do "podziemii" i tańczenie congi jak jest się friendly). Tunel pozwala też na przykład schować teleport przed zniszczeniem przez wrogów bo na spawnie budować nie można. Co do tunelu przy bazie to też nie widzę powodu by go usuwać. Jest ciekawym urozmaiceniem.-dach myślę, że można zostawić. Tak na prawdę na serwerze nie ma żadnego znaczenia przejmowanie punktów, a sam dach jak poprzedni punkt, urozmaica rozgrywkę. Spotkałem się z inżynierami którzy stawiali tam teleporty itd. Znów nie widzę powodu dla którego trzeba to usunąć.-I tak to wejście do bazy przeciwnika nie ma żadnego znaczenia kiedy wszyscy mają ubery, tym bardziej jeśli tunel ma być usunięty według twoich założeń. Gdyby jednak usunąć ubery, a włączyć blokadę to umożliwiasz spawnkill. -serwer ma ustawione low gravity więc skrzynka nie ma sensu.-schody akurat na +. Przyjemniej się po nich wchodzi i nie trzeba skakać by wejść na wzniesienie.-no to ok ale raczej nie ma większego znaczenia.-to na +, umieranie podczas zmieniania klasy jest dla mnie bez sensu.-nie ma znaczenia.-nie ma znaczenia.Ogólnie pare pomysłów jest ok, lecz większość ważniejszych rzeczy mi się nie podoba. Gdyby usunąć rzeczy które uważam za niepotrzebne/złe, i dodać te apteczki, emblematy itd. to byłbym na tak.
+1 za post
18
153 postów
Napisano 2018-10-29 15:00
Imo ten dach jest to wydupieniamapa jest jakaś taka szara co też by sie przydało zmienićTylni tunel jest spoko, tylko można by bylo dać sufit żeby engi nie budowały sie na dachach spawnow, budowanie tepow z tyłu to kretynizm ale mniejszaTo ginięcie podczas zmiany klasy jest irytująceJak dla mnie zmiany na plusikEw. Może jakaś rotacja map w przyszłości?
1
8 postów
Napisano 2018-10-30 17:35
Poker - dzięki za opnie. Postaram się w najbliższym czasie (może jutro) popracować nad tym. Mapka ogólnie była robiona na inny serwer, a tam inne gusty i upodobania. Pozmieniam co trzeba. Większość rzeczy to raczej 0 1, więc nie będzie problemu, a co do apteczek, to poustawiam je tak jak na bodajże cp orange x7. Emblematy też wylądują na kilku ścianach.Scoobany - też dzięki za twoje zdanie. Fajny pomysł z tą rotacją. Przykładowe mapy orange to może x5 (moja wersja po poprawkach) i x7, a pracuję też nad pewnego rodzaju projektem, który uczyni dach nad bazami taktyczną możliwością na podejście przeciwnika podczas gdy przejmuje ostatni punkt, ale na razie nic więcej. Co do tekstur i kolorów na mapie, to zgadzam się, ale mapa z założenia ma przypominać niedokończoną, przez co chodzi dobrze na każdym komputerze. Tekstur raczej nie pozminiam (chyba, że coś wymyślę ;), ale pobawię się oświetleniem, by w zależności od połowy mapy (red, blu) tonacja pasowała do drużyny, doda troszkę klimaciku.Podsumowując - biorę się za apteczki i kosmetykę, a co do dachu, lub tunelu, może jakaś ankieta na serwerze orange...?
40
202 postów
Napisano 2018-10-30 18:23 (edytowany)
Ankiete mógłbym zrobić przez pare dni i sprawdzić reakcje graczy. Po dłuższych przemyśleniach jednak zgadzam się ze scoobanym co do dachu, że raczej bym go usunął, a co do reszty to podtrzymuję. Pomysł z zaaktualizowaniem mapy ciekawy. Wyniki ankiet wstawie tutaj w przeciągu kilku dni. Nie moge się doczekać wyników =)
18
153 postów
Napisano 2018-11-01 18:02
może nie chodziło mi o zmiane barw mapy tylko takie żeby była jaśniejsza :v
40
202 postów
Napisano 2018-11-02 19:55
Wyniki ankiet o dach i tunele:Wtorek[SM] Głosowanie powiodło się. (Otrzymano 56% z 9 głosów)[SM] Odpowiedź Co uważacie o dachu przy punkcie na wieży to: Usunąć.[SM] Głosowanie powiodło się. (Otrzymano 75% z 12 głosów)[SM] Odpowiedź Co uważacie o tunelach przy wyjściu ze spawna to: Zostawić.Środa[SM] Głosowanie powiodło się. (Otrzymano 82% z 11 głosów)[SM] Odpowiedź Co uważacie o dachu przy punkcie na szczycie wieży to: Zostawić.[SM] Głosowanie powiodło się. (Otrzymano 89% z 9 głosów)[SM] Odpowiedź Co uważacie o tunelach przy wyjściu ze spawna to: Zostawić.Czwartek[SM] Głosowanie powiodło się. (Otrzymano 57% z 7 głosów)[SM] Odpowiedź Co uważacie o dachu przy punkcie na szczycie wieży to: Usunąć.[SM] Głosowanie powiodło się. (Otrzymano 80% z 10 głosów)[SM] Odpowiedź Co uważacie o tunelach przy wyjściu ze spawna to: Zostawić.Czwartek 2[SM] Głosowanie powiodło się. (Otrzymano 61% z 18 głosów)[SM] Odpowiedź Co uważacie o dachu przy punkcie na wieży to: Zostawić.[SM] Głosowanie powiodło się. (Otrzymano 78% z 18 głosów)[SM] Odpowiedź Co uważacie o tunelach przy wyjściu ze spawna to: Zostawić.Piątek[SM] Głosowanie powiodło się. (Otrzymano 58% z 19 głosów)[SM] Odpowiedź Co uważacie o dachu przy punkcie na wieży to to: Usunąć.[SM] Głosowanie powiodło się. (Otrzymano 71% z 21 głosów)[SM] Odpowiedź Co uważacie o tunelach przy wyjściu ze spawna to: Zostawić.
0
2 postów
Napisano 2019-01-05 17:14
Tak trochę zapomniałem hasła. Mam tą mapę. Co prawda tuneli nie udało mi się dodać ale apteczki i całkiem ciekawy środkowy dach jest. Czekam na opinie. Jak coś to mapa gotowa na serwer.https://drive.google.com/open?id=1Ikoa1GyVhDl3anlMX_b9wBsNmZMvXg5U
40
202 postów
Napisano 2019-01-05 17:52
ale wiesz ze od dawna jest juz nowa mapa na orange
15
176 postów
Napisano 2019-01-05 20:09
aha
+1 za post
0
2 postów
Napisano 2019-01-05 21:16 (edytowany)
lolnie no dobra można dodać do rotacji czy cośedit2: dobra patrzę na nią i moja do niej się nie umywa xd